بازدید 2234

کاهش خمیرمایه های طنز در سریال های مدیری

کد خبر: ۴۹۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 28 April 2015
عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما گفت: مردم خود می توانند درباره محتوای سریال های طنز و پیام های آن قضاوت کنند با این حال در جلسه آینده شورای نظارت بر صداوسیما پیرامون محتوای سریال طنز "در حاشیه" صحبت خواهیم کرد.

سید رمضان شجاعی کیاسری در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به سریال طنز "در حاشیه" که اخیرا دوره پخش آن به کارگردانی مهران مدیری از شبکه سوم سیما به اتمام رسیده است، گفت: متأسفانه به نظر می رسید از عناصر اصلی طنز در این سریال به صورت کافی استفاده نشده بود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: مهران مدیری در سریال خود از تعداد بازیگران بالایی استفاده کرد که همین امر موجب شد محوریت نقش اصلی کاهش یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه سریال طنز "در حاشیه" نسبت به سایر سریال های مدیری از اقبال کمتری در جامعه برخوردار شد، گفت: از طرفی این طنز باعث شد موجی از اعتراضات جامعه پزشکی کشور را بر انگیزد.

شجاعی کیاسری در ادامه کارکرد اطلاع رسانی، سرگرمی، آموزش، تربیت و ارشاد را از وظایف رسانه برشمرد و تصریح کرد: این امر می تواند در قالب طنز مطرح شود اما باید به گونه ای تأثیرگذار باشد که مردم آن را بیشتر شبیه یک شوخی غیرواقعی تلقی نکنند.

عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما در پایان تمسخر را با طنز متفاوت دانست و خاطرنشان کرد: البته در نهایت همانطور که وزیر بهداشت نیز در این مورد اظهار نظرهایی داشت باید قضاوت را به عهده خود مردم گذاشت با این حال در جلسه آینده شورای نظارت بر صداوسیما مشخصا پیرامون سریال طنز "در حاشیه" صحبت خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار