بازدید 40255
همسر شهید کجباف؛

راضی نیستم برای بازگشت پیکر شهید، دلاری به تکفیری‌ها داده شود!

حاضر نیستم بپذیرم برای بازگشت پیکر همسر شهیدم حمله‌ای صورت گیرد و مدافعین حرم اهل بیت (ع) به سختی بیفتند. همسر شهید کجباف به تأسی خود به مادران و همسران شهدای کربلا اشاره کرد و اظهار داشت: اگر بنا باشد برای بازگشت پیکر شهید با تکفیری‌ها معامله شود، سر مطهر شهید را مانند‌ام وهب در واقعه کربلا به سوی خودشان پرتاب می‌کنم.
کد خبر: ۴۹۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 05 May 2015

گمنامی واژه‌ای است که برای مردان آسمانی تقریر می‌شود و اگر شهادت که بالا‌ترین مزد خوبان است، با گمنامی عجین شود، موهبتی است که جز برای خاصان درگاهش نمی‌باید. شاید امروز و در این عصر شلوغ اطلاعات و خودنمایی گمنامی بسیار سخت جلوه کند؛ اما هنوز کسانی هستند که مانند مادرشان بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) گمنام شهید می‌شوند و حتی خانواده‌شان نیز به این امر افتخار می‌کنند و برای نجات شیعیان و مسلمانان حتی از جنازه عزیزترینشان می‌گذرند.

به گزارش «تابناک»، سردار حاج «هادی کجباف» ظهر روز یکشنبه سی‌ام فروردین طی عملیاتی که در منطقه «بصر الحریر» استان درعا صورت گرفت به مقام رفیع شهادت نایل آمد. در این زمینه، برخی شبکه‌های اجتماعی وابسته به گروه‌های تکفیری مدعی شدند که پیکر مطهر این شهید شوشتری در اختیار آنان است.

راضی نیستم پیکرهمسر شهیدم با گروگان های داعش معامله شود!

سردار شهید حاج هادی کجباف یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور سوریه بود که در حال کمک به هدایت عملیات نظامی ارتش سوریه علیه گروه‌های تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده در سوریه (جبهه النصره) پس از قرار گرفتن در محاصره و نبردی جانانه با دشمن به همراه عده‌ای از رزمندگان دلاور «تیپ سرافراز فاطمیون، دفاع وطنی و ارتش سوریه» بال در بال ملائک گشوده و به کاروان عاشورائیان پیوست.

ایشان در زمان هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در مقابل تجاوز صدام منفور در سمت معاون فرماندهی گردان مالک اشتر (شوشتر) لشکر ۷ ولی عصر (عج) به دفاع از حریم اسلام و ایران برخاسته و از جانبازان سرافراز آن دوران پر افتخار و عزت نیز محسوب می‌شدند.

وی که شجاعتش در جبهه‌های نبرد با تروریسم تکفیری مانند هشت سال دفاع مقدس مثال زدنی بود به همراه «سرار شهید حاج روزبه هلیسایی» از رزمندگان دلاور خوزستان، «سردار شهید حسین بادپا» از رزمندگان قدیمی استان کرمان، «شهید حجه الاسلام مهدی مالامیر از روحانیون لشکر فاطمیون» در منطقه «بصری الحریر» واقع در حاشیه شمال شرقی استان «درعا» در جنوب سوریه به شهادت رسیدند.

راضی نیستم پیکرهمسر شهیدم با گروگان های داعش معامله شود!
شهید کجباف از اولین نیروهای داوطلبی بود که پس از هجوم تکفیری‌ها به حریم اهل البیت (ع) در سوریه داوطلبانه به میدان نبرد رفت و با حضور در کنار مدافعان حرم حضرت زینب (س) ضربات سنگینی بر پیکر تروریست‌ها وارد کرد. حماسه حضور و دلاوری‌های این شهید و یارانش در آزادسازی مناطق حساس و استراتژیک در مثلث تلاقی سه استان درعا، قنیطره و دمشق، مناطقی همچون دیرماکر، تل ابوحامد (تل القرین سابق)، دیرالعدس و... تا همیشه و ابد در خاطر قهرمانی‌های مردم سوریه و ایران باقی خواهد ماند.

مراسم یادواره شهدای مدافع حرم شهیدان کجباف و هلیسیایی دوشنبه هفتم اردیبهشت در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز برگزار شد. در این مراسم، همسر شهید کجباف گفت: به هیچ عنوان راضی نیستیم ‌یک دلار برای برگرداندن پیکر مطهر شهیدمان هزینه شود.

وی افزود: این پول از جیب شیعه می‌رود و علیه شیعه استفاده می‌شود و از این روی ما ترجیح می‌دهیم پیکر شهیدمان را هم نثار حضرت زینب سلام الله علیها نماییم. در ابتدای این مراسم همسر شهید کجباف با توجه به قرار داشتن پیکر شهید در دست تروریست‌های تکفیری از نارضایتی خود از معامله پیکر شهید با تروریست‌ها خبر داد.

وی گفت: اگر بناست پیکر شهید کجباف با گروگان‌های داعش عوض شود یا مبلغی ولو یک دلار از طرف دولت برای بازگشت پیکر شهید به تکفیری‌ها پرداخت شود تا تروریست‌ها با این پول علیه شیعه اقدام کنند به هچ وجه راضی نخواهم بود. این شیرزن خوزستانی در ادامه افزود: حاضر نیستم بپذیرم برای بازگشت پیکر همسر شهیدم حمله‌ای صورت گیرد و مدافعین حرم اهل بیت (ع) به سختی بیفتند. همسر شهید کجباف به تأسی خود به مادران و همسران شهدای کربلا اشاره کرد و اظهار داشت: اگر بنا باشد برای بازگشت پیکر شهید با تکفیری‌ها معامله شود سرمطهر شهید را مانند‌ام وهب در واقعه کربلا به سوی خودشان پرتاب می‌کنم
.
راضی نیستم پیکرهمسر شهیدم با گروگان های داعش معامله شود!

سردار نوعی اقدم نیز در این مراسم با اشاره به خاطره‌ای از شهید هلیسایی اظهار داشت: به ایشان گفتم شما جانبازید، بردار دو شهید هستید بروید عقب، خانواده شما داغدار دو شهید دفاع مقدسند. وی در پاسخ به من گفت: برادرانم مرا صدا زده‌اند باید بروم. وی همچنین رشادت‌های شهید کجباف را مثال زدنی دانست و گفت: روز آخر شهید کجباف نزد من آمدند و گفتند می‌روم و اینبار شهید می‌شوم به دوستانم بگویید هادی روسیاه بود و رفت تا برای عمه سادات خودش را فدا کند.

در پی شهادت حاج هادی کجباف در جبهه نبرد با تروریست‌های تکفیری داعش سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران پیامی خطاب به خانواده این شهید صادر کردند؛

سلام علیکم بما صبرتم

درود و تحیت خداوند بر مجاهد شهید» هادی کجباف» که در میدان‌های سخت پاسداری از انقلاب اسلامی لحظه‌ای نیاسود، همو که پیرو راستین مکتب امامت و ولایت بود و همواره دل در گرو عشق امام و مقتدایش خمینی کبیر (ره) داشت. مجاهد سلحشوری که تا آخرین نفس در صیانت از ارزش‌های والای اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای ـ مدظله العالی ـ درنگ ننمود تا سرانجام با قامتی استوار. قلبی سرشار از عشق و ارادت به خاندان اهل البیت عصمت و طهارت (ع) به درجه رفیع شهادت نائل گردید. اینحانب شهادت آن پاسدار وفادار ولایت را به فرمانده معظم کل قوا و خانواده معززشهید، بستگان، همرزمان آن شهید ومردم شریف شوشتر تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. حضرت حق روح پرفتوح آن شهید عزیز را با مولا ومقتدایش حضرت امیرالمومنین علی (ع) محشورو به خانواده محترم صبر و شکیبایی توام با عزت، سعادت و پاداش صابرین عنایت فرماید. انشاءالله

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۰
انتشار یافته: ۱۳۰
احسنت به این زن، روحشان شاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
اينا كين كه منفي ميدن خجالتم خوب چيزيه
امیر حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
درود بر این مرد که برای دفاع از شرافت وانسانیت در مقابل توحش جنگید
ای کاش همه ماهم با تحریم سفر ب کشورهای حامی تروریست سهم کوچکی داشته باشیم در این نبرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
احسنت به این شیرزن که راضی نیست یه دلاربه جیب وهابی برود اما بعضی ها بنام حج میلیونها دلارشیعه روبه کام سعودی میریزن تا شیرمردای مارو شهید کنه ازاین زن یابگیرید حاجیای عزیز
بنده خدا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
شاید بعضی ها اشتباهی منفی زدند چون مثبت و منفی کنار هم هست . ولی تعجب می کنم از تابناک که باره ها نظر داده شده که مثبت و منفی رو فاصله بگذارید و یا در ابتدای جدول باشند اما کو گوش شنووووووووووووووووووووا
هم وطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
به خانواده اين دلاوران و قهرمانان دفاع از مذهب شيعه تبريك و در فراقشان تسليت مي گويم.
اين شهادت دفاع از شريعت است- كساني كه منفي مي دهند يا داعشي هستند يا دشمنان شريعت.
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
زیاد نگران اونایی که منفی میدن نباش چرا که هنوز حرامخورانی که ندای حسین بن علی رو بدلیل خوردن لقمه های حرام نمی شنوند هستند
هنوز شمر های زمانه وجود دارند ولی با لباس و سلاح این زمانه
محمدعلی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
داعشی هستند که منفی میزنن
پرسیدن نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
بعضي ها كه مي گن اشتباهي منفي داديم!!!!!بعضي ها هم كه خدا بگم .....
خداوند متعال اجر عظیم شیفتگان طریقت حق را خود قضاوت کند،به والدین آنان صبر و وابستگان اش را زیر سایه خود نگه داشته وخود مجافظت فرمایند/.
بابا ما رو هم ببرید سوریه، جنگ رو کنترات بگیریم شش ماهه تموم کنیم بیایم.
درود خدا براین شهید والامقام وسلام بر بانوی بزرگوارش که بارفتارخود منزلت مؤمن رااثبات کرد
بسم الله الرحمن الرحیم
درود برشیرمردان دلیران و غیومردان ایران اسلامی
شهادت این بزرگواران را به عموم ملت ایران به ویژه خانواده محترم آنها تبریک و تسلیت عرض مینمایم.
خيلي غمگين شدم . از جنگ بيزارم. خداوند با سالار شهيدان محشورشان كند. اما در اين ميان يك چيز آزار دهنده است و آن اينكه بعضي با اقدامات نادرستشون شهدا را مصادره ميكنند و نميگذارند بقيه هم در اين حس بالندگي شريك شوند و به چنين مرداني بنازند. به شجاعتشان و دلاور مرديشان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
اینجا جای تحسین این زن دلاور است.
قسمت دوم نظر شما در زیر این خبر چندان زیبنده نیست.
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
چرا مارو نمیبرن
چرا هر وقت ما میگیم داوطلب اعزام به سوریه هستیم میگن از ایران نمیبرن؟ پس این شهدای ایرانی چطور میرن اونجا و شهید میشن؟ من با 35 سال سن و با داشتن دو فرزند حاضرم برم و برای عمه سادات جونمو فدا کنم
خدا غریق رحمت و نورشون کنه و به خانوادشون صبر بده.........باید هر طور شده پیکر پاک این شهید پس گرفته بشه....:((
روحش شاد
خوزستان دیار شیرزنان و شیر مردان این سرزمینه پاکه.اجرتون با سیدالشهدا.خیلی دل بزرگی دارن همسر این شهید.
سلام برهمه دلاور مردان سرزمینم که امنیت ما از وجود پاک اونهاست.
خدا رحمتش کند وباشهدای کربلا محشورشان کندو دورود برخانواده شجاعش ان شاالله راهشان ادامه خواهد یافت وپرچم اسلام به دست سرداری دیگر بر افراشته خواهد شد
دردود به شرفتان
شهادت هنر مردان خداست تو تا ابد افتخار این سرزمین اهواریی خواهی ماند
شهادت زیور مردان خداست و توفیقی است که نصیب هرکس نمی شود اگر چشمی باشد و مقام آنها را در ملکوت ببیند حسرت شهادت امان نخواهد داد.
خوشا به سعادت ایشان و احسن به همسر بزرگوار و ایثارشان . خداوندا ما را شرمنده شهدا نگردان
روحش شاد و راهش پر رهرو باد . صد آفرین بر همسر شهید که همچون خود شهید راه پر افتخار شهدای کربلا را به معنای واقعی زنده کرد و چنین فداکاری بزرگی را در ارتباط با بازگشت بدن مطهر شهید برای زنده نگه داشتن راه شیعه و اثبات حقانیت آن به انجام رساند .
خدا رو شکر که هنوز چنین مردان و زنانی در این کشور هستند.
شیر زن به این میگن...درود و رحمت خدا بر این بزرگوار و همسر شهید. ..
خدایا شهیدمان را با سید الشهداء و همسرشان را با حضرت زینب محشور فرما!
برای زیارتشان کربلا که هست
بنده اعتقاد دارم اگه این عزیزان نبودند بشار تا حالا صد بار سرنگون شده بود
شهید نظر می کند به وجه الله
پیکر خاکیش هر کجا که باشد خودش با مولایش همنشین است
درود بر روان این شهید بزرگوار و به امید پیروزی نور و روشنایی بر لشکر جهل و سیاهی داعش
احسنت بر اين همسر فهيمه
روح این شهید بزرگوار شاد و درود بر این شیرزن ایران اسلامی . مردانگی و شجاعت را باید از اینچنین انسانهایی آموخت.
بازیکی از شیرمردان ایران و ایران زمین بخاطر اسلام و حفظ ارزش های ان به سوی میعاد گاه عشق روانه شد و روحش شاد و اکنون شیر زن این شهید بزرگ که خود از فداییان اسلام و رهبری می باشد با پیام خود به دنیا نشان داد برای او و راه و هدف همسرش مهم ترین هدف در زندگیش می باشد این بزرگ ترین افتخارمردم ایران و ایران زمین است که چنین شیر زنانی با این همه اقتدار به هیچ بنی ادم باج نخواهند داد و ای بانوی بزرگ ایران این را بدان گرد خاک کفش شما سروران سورمه چشم ماایرانیان است
اینجاست که فرق عرب غیور ایرانی با عرب بی خاصیت عربستانی مشخص میشه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
ایشان عرب نیستند بلکه شوشتریند
نمیدونم واقعاچه بایدگفت اما خوشحالم که هنوزاسمی ازین شیرمردان حیدری وشیرزنان فاطمی هست.
والبته بایدهم باشن تاایران وشیعیانش هستند،هستنداماگمنامند...
سلام
اگر صلاح بدانید جنگ را تحویل بچه های مسجد ابوذ ( فلاح ) بدهید تا شب جمعه برایتان تعیین تکلیف می کنیم
ثبت نام برای زیارت حضرت زینب از شنبه شروع می شود
خدا رحمت شون کنه
یعنی من داعشی ببینم نمی کشمش حیف گلوله می اندزمش تو چاه فاضلاب
به خدا قسم جان باختن در میدان نبرد بهتر از جان دادن در بستر است
به این می گویند شیرزن زهیری که مثل زن باوفایی زهیر همسرش رو تقدیم انقلاب کرد تا نام الله محونشه .ان شاء الله باارباب بی کفنمان امام حسین علیه السلام محشوربشه .
بازم شرمنده ایم
درود فراوان به روح شهید و این شیرزن
سلام. خدواند با سیدالشهدا محشورشان نماید. فرزند ۷ ساله سردار شهید بادپا با فرزندم همکلاس خدواند به این خانواده بزرگوار صبر دهد.
زبان قاصر از بيان اين عظمت
درود بر شرف اين خانم محترم
روح شهيد شاد وبا امام حسين محشور شوند
الله اکبر
سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند !.
و ما تا ابد به آنانکه پلاکشان را از گردن خویش درآوردند تا مانند مادرشان گمنام و بی مزار بمانند مدیونیم
احسن به خانموي چنين شير زن
احسن به مثال زيبايت
خداوندا فرزنداني مثل ايشان نصيب ما بنما
چه می توان گفت و چه می توان سرود تا این واژگان را معنا کند .اوج از خود گذشتن و رسیدن به جایی که غیر از دوست را ندیدن . خداوند این فرشتگان زمینی را برای ما نگه دارد که اگر نبودند نمی دانم ما در چه وضعیتی قرار داشتیم و خداوند به این شهدا در بارگاه خود عزت عطا بفر مایید .
دراین دیار(شوشتر)ازاین فداکاریها درطول تاریخ زیادبوده.بدون تردیداین شیرزن ازدیارابراهیم سربخش که بخاطرامامزاده به مادرش دستورمی دهدسرمبارکش راببردوبه جای سرامام زاده عبدالله بگذاردتابه دست دشمنان اسلام نیافتدمی باشد.درودبرروان پاک شهدای اسلام ازصدرتاکنون علی الخصوص این شهیدعزیز وهمسرگرامیشان باد.
درود بر شیر زنان خوزستانی
پاسخ ها
محمد از بوشهر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
این خودش یه روضه بود، روحش شاد
الله اکبر از این صبر و پایمردی .
سخنان این شیرزن ایرانی درسی برای ماست برگرفته از مکتب عاشورا.یارب به کرمت صبر و اجر به خانواده شهید عطا فرما . آمین
سلام بر شهیدان راه خدا
تا ابد زنده انددرود وسلام بر سرداربزرگ اسلام
درود وهزاران درود
بازم در رحمت باز شده و ما غافلیم !!!! خدایا ما را بیدار کن
خداوند با اهل بيت مهشور كند
ما هميشه مديون شهدا هستيم
روحشان شاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
محشور عزیز
این است رفتار زینبی وکار زینبی کردن خداوند با فاطمه زهرا مشهورش کند
Khoda be ishan sabre jamil enayat konad.
درود خداوند بر روان پاک این شهید عزیز که در یکی از خطوط مقدم چند گانه ی جبهه ی کفر و تکفیر علیه اسلام به درجه ی رفیع شهادت رسید و در مقابل این بانوی ارزشمند سر تعظیم فرود می آوریم که این گونه بصیرت دارد و می داند که هزینه ی هر دلار و یا انجام هر معامله با دشمنان تکفیری یعنی ریختن آب به آسیاب آنها و حمایت از آنها و تقویت آنها. حقاً این سطح شعور را همه ی ما ایرانیان در هر جای دنیا باشیم مدیون انقلاب اسلامی هستیم.
اینا را میبینید چکار کردند و میکنند؟
اونوقت دکنرای ما از مریضشون زیر میزی میگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
شما درست میگید چون همه ی زمین ها کربلا و همه ی زمان ها عاشوراست و باید در هر کجا جلوی ستم گرفته شود
خدايا ما چرا اينقدر از اين عزيزان عقب تريم
روحش شاد خيلي ها آرزوي دفاع از حريم ناموس پيامبر و علي را دارند و اين سعادت نصيبشان نميشود. اين گنجيس كه ارزان نميدهند.و آفرين بر همسر فداكار و شير دل اين شهيد عزيز. درود خدا بر او
افتخار به این شهدا وهمسران زینب گونه شان
دلم میخواهد پیغام این بانوی گرانقدر را آقای کری بخواند واقعا انها تا الان فکر کرده اند با چه کسانی دارند ستیز میکنند
روحشون شاد
آدم در مقابل شجاعت و بزرگواری این شهید و خانواده ش احساس کوچیکی میکنه
ما به شما شهدا افتخار می کنیم و برای بازماندگان شما طلب صبر ، اگر چه بازماندگان شما چون زینب رهرو راه شهدا میباشند .
ﻓﻘﻂ ﺍﻳﺮﻭﻧﻰ ﻫﺎ ﻣﻴﺘﻮﻧﻦ ﺍﺯ ~ﺱ ﺍﻳﻦ ﺗﮑﻔﻴﺮﻯ ﻫﺎﻯ ﺗﺮﺳﻮ ﺑﻴﺎﻥ، ﻯ ﺩﺭﺳﻰ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﻣﻴﺪﻳﻢ ﮐﻪ ﺗﺎ ﻗﻴﺎﻣﺖ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﮑﻨﻦ ﻭ ﺑﺎ ﺷﻨﻴﺪﻥ ﺍﺳﻢ ﺷﻴﻌﻪ ﻟﺮﺯﻩ ﺑﺮ ﺍﻧﺪﺍﻣﺸﻮﻥ ﺑﻴﻔﺘﻪ.
فقط ای ولا . شیر زن فقط یه کلمه نیست . معنیش کردی- ای شیر زن
ازخواندن سخنان این بانوی شیرزن اشک ازچشمانم سرازیر شد. درودبر مادرانی که این مجاهدان راپرورش داده.وخط سرخ شهادت وتبعیت ازولایت رامعنا نمودند
اللهم الرزقنا شهاده فی سبیلک
خوزستان و بویژه شهرستان شوشتر شهیدان گمنام بسیاری همچون سردار شهید کجباف نثار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده و برای حفظ این مرز و بوم ، و امنیت مردم عزیز ایران همچنان آماده جانبازیست ما شوشتریها بیش از هر زمان آماده ایم تا در این راه گام برداریم چراکه شیر مردان و شیر زنانی چون شهید کجباف و همسر مکرمه ایشان را الگو قرار می دهیم
شاید که آسوده بنگارند اما شیرزنان تاریخ ساز هم چنان زنده اند.روحش شاد و یادش زنده و جاوید و همسر مکرمه ایشان بدانند برادرانی دارند که خواب را بر خفتگان بی غیرت آشفته دارند.
روحش شاد. یادش گرامی. راهش مستدام باد
ان شاالله در بهشت برین با شهدای صدر اسلام و ائمه اطهار محشور گردند.
زنده باد
به امام حسین (ع) فرزند گرامی فاطمه زهرا و امیرالمومنین علی(ع) تاسی کرد ورفت تا به خیل شهدا پیوست. روحش شاد و راهشان پر رهرو باد .
سردار شهید حاج روزبه هلیسایی اصالتا از منطقه هلوسعد (هلیساد) از استان چهارمحال بختیاری بودند روحشان شاد و انشاالله همراه برادران شهیدش در جنت المأوی مکان گیرد
عجب نسل پاکی هستند این سربازان امام خمینی(ره)عجب باوفایندومومن عجب دلاورانی از گذشته تا هنوزوچه الگویی برای ما بهتر از اینها.برشهیدان به خون غلطان خوزستان درود لاله های سرخ پرپر گشته ی ایران درود
اینها زنان عاشورایی هستن
اگه ما شيرمرداني داريم مانند اين شهيد بزرگوار. كنارشون شيرزناني هم داريم . درد بلات بخوره تو سر اونايي كه فقط ظاهرو گرفتن و از نور حقيقت دورند اونايي . من از اينجا كفش شما رو مي بوسم خواهرم.
آن فرو ريخته گلهاي پرريشان در باد
يادشان زمزمه مستان باد
درود بر این بانوی سرفراز...... و وای بر احوال امثال من که چنین انسانهایی در جامعه ی من زندگی میکنند و قدر آنها را نمیدانم..
با خوندن این مطلب فقط اشک شوق از چشام جاری شد. ما کجا و این مردان خدایی کجا؟
درود خدا بر شهدا و چنین همسران شیر زنی
هر چه فکر کردم جمله ای بنویسم که شایسته همسر شهید بزرگوارباشد نیافتم فقط مدانم انهایی که با خدا عهد و پیمان میبندند ومخلص خدایند اجرشان باخداست.
درود خدا بر تمامی شهیدان و سلام بربازماندگان و رهروان راه سرخ شهادت
به خودم میبالم که وطنم مردانی چون تودارد
دیار شیران است
امام خميني س. خا نواده شهداء چشم و چراغ اين ملت اند
سلام خدا بر شهیدان راه اسلام و آزادی به خصوص سردار رشید اسلام و برادر دو شهید حاج روزبه هلیسایی. روحشان قرین رحمت الهی قرار گیرد ان شاءالله. نثار روح طیبه شهدای اسلام الفاتحه مع الصلوات.
ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم خدا با ماست و حق همیشه پیروز است اصل روح والا مقام این شهید عزیز است که در ملوت اعلی است و جسم خاکی است حالا هرجا که می خواهد باشد حتی در دست دشمن و درود فراوان بر روح پر فتوح این شهید و دیگر شهیدان از صدر اسلام تا کنون و آفرین بر شعور بالا و غیرت این همسر شهید و خانواده محترمش.
سلام خدا بر تو ای بانوی فاطمی نسب
درود به شرفت ای شیر زن ایرانی ای دختر زینب بهت افتخار میکنم.
عمل این بانوی بزرگوار کمتر از شهادت نیست
روز هشتم اردیبهشت 1394 در شوشتر زادگاه سردار شهید حاج هادی کجباف عزای عمومی بود تمام کسبه به حرمت خون این شهید بزرگوار محل کسب خود رو تعطیل کرده بودند براستی تاسوعایی در ماه رجب بود.سردار عزیزم شهادتت مبارک.روحت شاد.قسم می خورم پیرو راهت باشم همشهری عزیزم
درود و رحمت خداوند بر این شهید بزرگوار . راهت پررهرو باد .
احسنت بر شیر زنان شوشتر
سلام و صلوات بر ام وهب زمان ما ،ای راست قامتان تاریخ ،ای بلند اختران،ای که مردانگی در رکاب شما جوانمردی آموخته ومی آموزد .شما مظهر تشیع سرخ علوی در عصر وزمان ما هستید
خوش به احوالتان که خانواده شهیدید. این چند روزه دنیا را صبوری کنید که اجر بزرگی در انتظارتان است. ملت ایران و مسلمانان منطقه را هم از دعای خود بی نصیب نکنید.
ما كجاييم و اينها كجايند!!! ما ناراحت از چاله هاي خيابان و اونها با جان خود آسايش ما را فراهم مي كنند ! چو آخر زمان فرا رسد شهادت خوبان را گلچين ميكند
در لشکر 7 زرهی ولیعصر سرباز ایشان بودم.یک روز کولر گازی واحد ما خراب شد به ایشان شکایت کردیم ساعاتی بعد کولر گازی برای ما نصب کردند.در انتهای روز به اتاق ایشان رفتم دیدم درگرمای طاقت فرسای اهواز در حال عرق ریختن است .کولر گازی خود را به سربازشان داده بودندو خود عرق می ریختند.
خدایش بیامرزد این بزرگمرد خوش اخلاق و مردمی شوشتری را که اسایش و رفاه خود را فدای این مملکت کرد.
ایشون با داشتن 8 سال سابقه مستمر در جبهه های جنگ علیه بعثی ها مثل خیلیها دیگه میتونست یه پست دولتی بگیره و ثروت جمع کنه ولی در کل دورانی که در شوشتر بود به پستهایی که یهش پیشنهاد میشد پشت پا زد و رفت و به خاطره ها پیوست....
الله اکبر
خدایا صد هزار مرتبه شکرت که من را با این بزرگواران در یک زمانه قرار دادید
فقط همین
درود خدا بر این زنان انقلابی که این چنین روحیه ای در کالبد فرزندان مهدی می دمد خدا صبرت بده
من خیلی دلم می خواهد بروم؛ اما نمی گذارند. ای کاش راهی هم برای رفتن ما وجود داشت.
درود بر شهدای بی کفن
درود خداوند بر روح والا مقامشان
نگو میترسه از ترکش، نگو میسوزه رو دریا،
دلش دریای آتیشه، تو چی میدونی از لیلا؟
بره کنجه کدوم خونه، کجا راه داره برگرده؟
نگو این کار یک زن نیست که این زن وارث درده.

اگه لیلا نمی جنگید بگو این خونه چی می شد؟
بگو این خاک اجدادی رو نقشه خاک کی می شد؟
شبی که قلب لیلا سوخت دل آیینه ها خون شد،
همین مجنون که می بینی از اینجا تازه مجنون شد.

تو می گی نسل امروز توی این خونه چی می دید؟
اگه دنیا نمی ترسید اگه لیلا نمی جنگید،
اگه لیلا نمی جنگید.
سلام بر شهيدان و درود بر چنین همسران شهیدی و تا این خانوادها باشند آسیبی به مملکت نخواهد رسید سربلند باشید انشاالله.
روحشان شاد
درود بر زینب های زمانه ما
واقعن غبطه ميخورم خوش ب سعادتش خوش ب معرفتش خوش بحالش ك بااين سبك رفتن ب لقائ الله رفت ماهم ارزوي شهادت داريم ولي لياقتشونداريم
درود بر این شیر زن قهرمان
درود بر این شهید والامقام و درود بر این شیرزن فداکار
شهادت هنر مردان خداست وایا ما میتوانیم چنین هنری داشته باشیم
از هرچه جنگ وخونریزی است متنفرم،ولی در نهایت درود میفرستم به دل بزرگ این شیرزن که درراه باورخود وهمسرش از همه چیزش حتی پیکر عزیزش هم میگذرد،ااینها را میگوید ولی به عنوان یک زن میدانم،که برای در آغوش کشیدن پیکر همسر ووداع آخرین با او لحظه شماری میکند❤
گفته های این خانم نشان دهنده این است که هنوز هم مادران و همسران این مرزو بوم همچون اوایل انقلاب و جنگ شجاعانه پای اهداف اسلام ناب محمدی هستند و نه تنها سست نشده اند بلکه یک پله جلوتر رفته و مفقودالاثر بودن را ترجیح می دهند تا...
شهدا شرمنده ایم
این است معنایی جمله "آنان که رفته اند کاری حسینی کردند و اینان که مانده اند..."
واقعا درود بر این بانوی شیر زن وسرفرازاسلام که الحق والانصاق شیعه واقعی علی (ع) هستی وانشاالله حضرت زینب (س) ازشما دلجویی کنه
زبانم در برابر این همه عظمت بند آمده است
احترام به روح بزرگ این شهید همیشه زنده تاریخ و احسنت به حماسه همسر بزرگوار این شهید . راه شهدا را ادامه خواهیم داد .
ما به همچنین زنان وطنمون که همچون حضرت زینب (س) مقاومت و پایداری می کنند افتخار می کنیم
سلام
خداصبر جمیل به شما بده خیلی سخته
کجایید ای شهیدان خدایی بلا جویان دشت کربلایی. یاحسین ،یاحسین،
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس