بازدید 6507

سونی 5 میلیون دلار به جیمز باند پرداخت!

وب سایت افشاگر ویکی لیکس فاش کرد دانیل کرگ، بازیگر انگلیسی برای استفاده از یکی از گوشی‌های سونی در فیلم "اسکای فال"
کد خبر: ۴۹۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 28 April 2015
وب سایت افشاگر ویکی لیکس فاش کرد دانیل کرگ، بازیگر انگلیسی برای استفاده از یکی از گوشی‌های سونی در فیلم "اسکای فال"

(آخرین نسخه جیمز باند) 5 میلیون دلار دریافت کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپاتنیک، جیمز باند مامور 007 معمولا به دستگاهها و ابزارهای ویژه ای از جمله ساعت لیزری، انگشتر دارای دوربین، چتری که به خنجر تبدیل می‌شود و شعله افکن در اختیار دارد.

اگرچه تمام این ابزارها ساخته و پرداخته تخیل تیم تحقیق و توسعه سری فیلمهای جیمز باند است اما یکی از این آنها یعنی گوشی سونی مامور 007 واقعی بوده است.

براساس ایمیلهای داخلی سونی که توسط هکرها ربوده شده و از سوی ویکی لیکس فاش شد، دانیل کرگ، بازیگر نقش جیمز باند در فیلم اسکای فال برای استفاده از اکسپریا T سونی، 5 میلیون دلار از این شرکت دریافت کرده است.

در یکی از این ایمیل‌ها به امی پاسکال و مایکل لینتون، مدیران اجرایی سونی پیکچرز، جورج لئون، رئیس بازاریابی سونی فهرستی از پرداخت‌های این شرکت برای امر تبلیغات را تشریح می‌کند.

باربارا بروکلی، تهیه کننده فیلم جلسه ای را با سام آلاردایس، کارگردان و دانیل کرگ، بازیگر نقش اصلی برای مذاکره درباره طراحی گوشی جیمز باند می‌گذارد.

سونی قصد داشته بر سر قیمت با کرگ چانه بزند و به وی چهار میلیون دلار بپردازد و یک میلیون باقیمانده را به بازیگر دیگری در فیلم برای استفاده از گوشی سونی بپردازد.

از آنجا که دانیل کرگ نظر چندان مثبتی درباره گوشیهای سونی نداشته، این شرکت نیز درباره پرداخت این پول به وی چندان رغبتی نداشته است.

اندرو گامپرت، مدیر استودیو فیلمسازی کلمبیا پیکچرز در ایمیلی به روسای سونی گفته که کرگ و مندس معتقدند گوشی‌های سونی نسبت به دیگر رقبا در بازار در سطح پایین تری هستند.

گامپرت همچنین نوشته، همانطور که می‌دانید جدا از موضوع پول، بحث خلاقیت نیز مطرح است که در این مورد مندس و کرگ علاقه‌ای به گوشی سونی برای این فیلم ندارند. جیمز باند فقط از بهترین‌ها استفاده می‌کند ولی گوشی‌های سونی بهترین نیستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار