بازدید 8614

توافق روسی ، آمریکایی ، عمانی ، ایرانی و سعودی

براساس توافق بین روسیه ، آمریکا ، ایران ، عمان و سعودی ها بمباران موسسات غیرنظامی ، زیرساخت ها وکشتار غیرنظامیان باید با فوریت متوقف شود اما این توافق یک شکست تاریخی برای طرف سعودی بود.
کد خبر: ۴۹۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵ 28 April 2015
الاخبار نوشت: براساس توافق بین روسیه ، آمریکا ، ایران ، عمان و سعودی ها بمباران موسسات غیرنظامی ، زیرساخت ها وکشتار غیرنظامیان باید با فوریت متوقف شود اما این توافق یک شکست تاریخی برای طرف سعودی بود.  
 
بنابر این سعودی ها با توسل به مرحله « بازگشت امید» که امروز جریان دارد اهداف سیاسی و نظامی خود را دنبال کرده اند تا به زعم خود هم از فشارهای بین المللی بکاهند و هم به حملات نظامی همه جانبه علیه یمن ادامه دهند.
 
این روزنامه لبنانی خاطرنشان کرد:اعلام پایان توفان قاطعیت به معنی توقف کامل جنگ نبوده بنابراین شاهد پیامدهای منفی آن در دو سطح خواهیم بود که ادامه قدرت سعودی ها در داخل و نفوذ سیاسی آنها در خارج خواهد بود.
 
الاخبار تصریح کرد: بازگشت امید توطئه ای بود تا سعودی ها نیروی خود را بازیابی کنند و قبل از مذاکرات و گفت وگوهای آینده به یک موفقیت میدانی دست یابند و از ننگ شکست خود را رها کنند.
 
این روزنامه لبنانی نوشت: هدف سعودی ها اشغال عدن و یا یک منطقه راهبردی کوچک دیگر است تا بتوانند دولت غیرقانونی یمن را شکل دهند اما دستیابی به این هدف به رغم هزینه های سنگین دور از دسترس است زیرا نیرویی که بخواهد سلاح به دست بگیرد و با ارتش و کمیته های مردمی در یمن بجنگد در اختیار ندارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی