بازدید 2297
گزینه دستیاری همیشه هست!

کفاشیان: پولادی باید برگردد چون من قول داده‌ام

کد خبر: ۴۹۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲ 28 April 2015
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد از نظر عقلی و منطقی قول داده‌ است که مهرداد پولادی به ایران برمی‌گردد.

علی کفاشیان درخصوص آخرین وضعیت انتخاب دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش ضمن بیان مطلب فوق گفت: کی‌روش هنوز دستیاران ایرانی‌اش را هنوز انتخاب و معرفی نکرده است اما قرار است در نشست هیات رئیسه با حضور این مربی، ضمن بررسی برنامه‌های تیم ملی، در این خصوص بحث و تبادل نظر شود.

به گزارش مهر، وی در مورد نفراتی که به عنوان گزینه‌های دستیاری کی‌روش مطرح شده‌اند، ادامه داد: گزینه همیشه هست اما اول کی‌روش باید فرد مورد نظر را انتخاب کرده و سپس آن را برای تایید به هیات رئیسه ارائه کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت مهرداد پولادی هم اظهار کرد: او باید اسباب و اثاثیه‌اش را جمع کرده و به ایران بازگردد. من از نظر عقلی و منطقی قول داده‌ام که او به ایران برمی‌گردد. یک فوتبالیست ملی که می‌خواهد سال‌ها برای تیم ملی کشورش بازی کند، قاعدتا باید بازگشته و مشکلاتش را حل کند.

کفاشیان در مورد برنامه‌های آینده تیم ملی هم گفت: از خردادماه فراخوان بازیکنان تیم ملی داده می‌شود و اردوهای این تیم برای بازی با ترکمنستان آغاز خواهد شد تا تیم ملی با تمام توان در نخستین دیدارش در رقابتهای مقدماتی جام جهانی روسیه و جام ملت‌های امارات برابر این تیم آسیایی میانه به میدان برود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل