بازدید 5734

انتقاد معاون‌رئیس‌جمهور از تندروی برخی در مجلس

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: جنجال سازی رسانه ای برخی افراد تندرو در مجلس ممکن است منافع ملی را در روند مذاکرات هسته ای به خطر اندازد.
کد خبر: ۴۹۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸ 27 April 2015
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: جنجال سازی رسانه ای برخی افراد تندرو در مجلس ممکن است منافع ملی را در روند مذاکرات هسته ای به خطر اندازد.

حجت الاسلام مجید انصاری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در پاسخ به سوالی در خصوص جنجال سازی رسانه ای برخی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه برای چندمین بار شاهد هستیم در شرایط حساس و دشواری که سرداران لایق عرصه دیپلماسی کشور برای تامین منافع ملی با قدرت های بزرگ جهانی در قالب مذاکرات 1+5 مشغول به تلاش ارزشمند و مذاکرات نفس گیر هستند، افرادی در داخل کشور با طرح موضوعات نادرست به اعمال فشار روانی بر آنان اقدام می کنند.

وی ادامه داد: مطمئنا این اقدام بر خلاف منافع ملی و سفارش مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری افزود: همه نظرسنجی ها نشان می دهد که اکثریت قاطع مردم ایران به تیم مذاکره کننده هسته ای ، به تدابیر دولت تدبیر و امید و شخص رییس جمهوری اعتماد کامل و بالایی دارند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری افزود: بهتر است اقلیت دلواپسان خود را با خواست عمومی مردم هماهنگ کنند.

انصاری گفت: پرونده هسته ای و مذاکرات آن از آغاز تا کنون با اشراف ، نظارت و هدایت راهگشا و اطمینان بخش رهبر معظم انقلاب همراه بوده است و مطمئنا فرزندان این ملت مذاکره کنندگان هسته ای در چارچوب سیاست های تعیین شده و با رعایت منافع ملی اقدام خواهند کرد و هر توافقی نهایتا بر پایه نقشه راه ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری خواهد بود.

وی خطاب به اقلیت مورد اشاره خود، تصریح کرد : بهتر است در شرایطی که دولت همه توان خود را برای ساماندهی اقتصاد کشور و رفع مشکل بیکاری جوانان وبهبود معیشت مردم و رشد و توسعه همه جانبه کشور همت گماشته است و رییس جمهوری فرهیخته ما با تکیه بر دانش و تجربه شجاعانه در وسط میدان مشغول خدمت است، به جای بهانه جویی های نا موجه به کمک دولت و ملت بشتابند و از القاء مطالبی که نتیجه اش جز ایجاد زمینه و دستاویزی برای رسانه های بیگانه و بدخواهان کشور ندارد خودداری کنند.

انصاری افزود: دولت خود را به پاسخگویی مردم متعهد می داند و آنها را صاحب کشور و محرم همه اسرار می داند ؛ مردمی که رییس جمهوری و دولت را انتخاب کردند تا از منافع آنان دفاع کنند و لازمه آن، اقدام هوشمندانه و جلوگیری از جریان سازی های رسانه ای است که ممکن است منافع ملی را در جریان مذاکرات به خطر اندازد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری در پایان، اضافه کرد: البته باید از حمایت های اکثر نمایندگان مجلس بویژه رییس مجلس شورای اسلامی در اعلام حمایت از تیم مذاکره کننده سپاسگزاری کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار