بازدید 2472
با استعفای کامبوزیا

امیرحسینی سرپرست فدراسیون شطرنج شد

کد خبر: ۴۹۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 27 April 2015
وزیر ورزش با پذیرش استعفای کامبوزیا، در حکمی سید امیر حسینی را به عنوان سرپرست فدراسیون شطرنج منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد جعفر کامبوزیا در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان با تقدیر و تشکر از اعتماد مجمع عمومی، وزیر ورزش و خانواده شطرنج از ریاست این فدراسیون کناره گیری کرد.

در نامه استعفای کامبوزیا آمده است:

«جناب آقای دکتر گودرزی

وزیر محترم ورزش و جوانان و ریاست مجمع فدراسیون شطرنج

احتراما

تلاش دیرپا و مداوم در جهت پویش پر شتاب ورزش شطرنج و اعتلای مرتبه ان در داخل کشور و در قلمرو بین الملل را وظیفه‌ای قرین مباهات می‌دانم که طی بیش از یک دهه با خرسندی ادا نمودم. موجب سپاس و امتنان فراوان است که مجمع عمومی محترم فدراسیون یک بار دیگر اینجانب را با رای قاطع خود برای سومین بار در تاریخ هشتم آذر نود و سه سزاوار تصدی ریاست فدراسیون دانست. با وجود این شرایط و دلایل شخصی اکنون چنان است که ناگزیرم ازادامه خدمت در این سمت کناره گرفته و استعفای خود را از این تاریخ به استحضار اعضا و ریاست محترم مجمع اعلام دارم.

امید است وزارت محترم ورزش و مجمع عمومی محترم فدراسیون ، عذر اینجانب را بپذیرند و برای شطرنج کشور تصمیمی شایسته اتخاذ کنند. رشد ورزش شطرنج و درخشش قهرمانان آن که تاکنون برای اینجانب وظیفه بوده است از این پس آرزویم خواهم بود.»

گودرزی وزیر ورزش و جوانان ضمن موافقت با استعفای کامبوزیا، سید امیر حسینی را به عنوان سرپرست فدراسیون شطرنج ایران منصوب کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار