بازدید 16375

شرور عبدل آباد بازداشت شد

رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای دستگیری یک شرور در محدوده عبدل آباد خبر داد.
کد خبر: ۴۹۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ 27 April 2015
رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای دستگیری یک شرور در محدوده عبدل آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا لطفی، افزود: این متهم به ایجاد نزاع و درگیری و همچنین اخاذی از کسبه تحت تعقیب بود که با تلاش ماموران پایگاه هشتم بازداشت شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان و کسبه محدوده عبدل آباد در خصوص اقدامات مجرمانه یکی از اراذل و اوباش این محدوده پرونده ای از سوی دادسرا به ماموران پایگاه هشتم این یگان ارجاع شد و ماموران اقدامات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که این متهم 'ب' نام دارد و یکی از اراذل و اوباش سطح سه محدوده مذکور می باشد که با مدتی پیش با ایجاد درگیری و نزاع ضمن بر هم زدن آرامش شهروندان و نظم عمومی، اقدام به اخاذی از کسبه کرده است.

لطفی گفت: در تحقیقات بعدی مخفیگاه متهم که پس از درگیری به آنجا فرار کرده و پنهان شده بود در محدوده مذکور شناسایی شده و ماموران پایگاه هشتم این یگان موفق شدند در عملیاتی ضربتی این متهم را در مخفیگاه خود بازداشت و برای تحقیقات به پلیس امنیت منتقل کنند.

رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به ایجاد درگیری و نزاع در محدوده های جنوب تهران، زورگیری، حمل سلاح سرد و برهم زدن نظم عمومی اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضایی در اختیار دادسرا قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار