بازدید 3903

بودجه تامین اجتماعی در سال ۹۴ چقدر است؟

معاون اداری مالی سازمان تأمین اجتماعی به بودجه ۵۹ هزار میلیارد تومانی تامین احتماعی اشاره کرد و گفت: این سازمان از دوران گذار عبور کرده و وارد دوران تحول و جهش شده است و در آغاز این راه هستیم.
کد خبر: ۴۹۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 27 April 2015
معاون اداری مالی سازمان تأمین اجتماعی به بودجه ۵۹ هزار میلیارد تومانی تامین احتماعی اشاره کرد و گفت: این سازمان از دوران گذار عبور کرده و وارد دوران تحول و جهش شده است و در آغاز این راه هستیم.

به گزارش مهر، دکتر رضا راعی در همایش تبیین اهداف و سیاست های کلان سازمان تأمین اجتماعی در سال ۹۴، افزود:  یکی از شروط موفقیت سازمانها، داشتن اهداف مشخص است که در حال حاضر اهداف سازمان تأمین اجتماعی به صورت شفاف تعیین شده است.

وی  اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی در افق ۱۴۰۴ باید سازمانی پویا، چابک، پاسخگو و مسئولیت پذیر باشد.

راعی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی دوران گذار و تثبیت را طی یک و نیم سال گذشته پشت سر گذاشته است، افزود:  مسئولین کشور به خروج سازمان از حاشیه و بازگشت به مأموریت های اصلی آن افتخار می کنند.

معاون اداری مالی تأمین اجتماعی با اشاره به نگاه بلندمدت در این سازمان گفت: سازمان تأمین اجتماعی دارای پتانسیل های قوی برای رسیدن به اهداف است که باید این ظرفیت ها را بالفعل سازیم.

دکتر راعی اظهار داشت: بودجه سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری بیش از ۵۹ هزار میلیارد تومان است که مدیریت آن کار بسیار بزرگی است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی به شرکای اجتماعی شکل گرفته است ولذا مسئولین ومدیران سازمان باید اهداف و مأموریت های سازمان را به دقت مورد توجه قرار دهند.

راعی  افزود: سرمایه گذاری های خوبی در امور زیربنایی سازمان شکل گرفته است که این حرکتها امکان دفاع از منافع سازمان را فراهم ساخته است.

معاون اداری مالی تأمین اجتماعی تصریح کرد: در خصوص هزینه های سازمان نیز باید به نحو صحیح و به موقع عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید در تغییر و تحول سازمانی پیشقدم باشیم، تأکید کرد: در غیر این صورت محیط زندگی تغییرات را به سازمان تحمیل می کند.

راعی ادامه داد: بودجه ریزی های عملیاتی در بیمارستان های سازمانی مورد توجه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تغییرات ساختاری در سال جاری اجرایی می شود، گفت: انتظار می رود مدیران در این رابطه همکاری فعال داشته باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر