بازدید 3052

حاتمی:از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم

کد خبر: ۴۹۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 27 April 2015
مدافع تیم پرسپولیس به خاطر اشتباهی که در دیدار با سایپا انجام داده است از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

به گزارش  ایسنا، بابک حاتمی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار کرد: ما در حال حاضر علی‌رغم نتایج ضعیفی که می‌گیریم شرایط خوبی داریم. من هم وضعیت خوبی دارم و در آمادگی کامل هستم. مدتی پس از مصدومیت اخیرم مشکل بدنی داشتم اما اکنون هم از نظر روحی و هم از نظر بدنی در شرایط ایده‌آلی قرار دارم. البته زمانی که آقای برانکو به تازگی به پرسپولیس آمده بودند کمتر به من بازی می‌دادند اما من سعی کردم با انجام تمرین‌های خوب، خودم را به تیم تحمیل کنم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا در نتیجه‌گیری خوب عمل نمی‌کنیم. ما واقعا شرایط خوبی داریم. البته اشتباه‌های فردی ما هم زیاد شده است. این موضوع شاید به خاطر این است که در بازی‌ها استرس زیادی داریم به ویژه بعد از اینکه وقتی بازی گره می‌خورد و ما هم نیاز به پیروزی داریم. می‌دانستم در نیم فصل به تیم بزرگی می‌روم و باید شرایط سخت را تحمل کنم. تیم‌های بزرگ همیشه شرایط خاص خودشان را دارند. بازیکنان هم باید با این شرایط کنار بیایند.

مدافع تیم پرسپولیس در ادامه با اشاره به گل به خودی که در دیدار مقابل سایپا وارد دروازه پرسپولیس کرد، گفت: اشتباه در فوتبال وجود دارد. در آن صحنه من اصلا توپ را ندیدم زیرا نور آفتاب به شدت به چشمانم خورده بود. سوشا مکانی هم می‌توانست با فریاد زدن کاری کند که من بدانم پشت سرم قرار دارد اما این کار را نکرد و من نمی‌دانستم بازیکنی پشت سر من قرار دارد، به خاطر همین موضوع با یک ضربه سر سعی کردم توپ را دفع کنم اما متاسفانه توپ به گل تبدیل شد. من به خاطر این اشتباه از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانم طوری عمل کنم که هواداران راضی باشند.

وی تصریح کرد: امیدوارم در بازی‌های آینده به پیروزی برسیم تا جایگاه‌مان را در لیگ حفظ کنیم. من به خاطر کسب نتایج ضعیفی که داشته‌ایم از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم. آن‌ها حق دارند از تیم ما و نتایج کسب شده ناراحت باشند.

حاتمی در پاسخ به این سوال که حواشی که در تیم رخ می‌دهد چقدر در نتایج کسب شده تاثیرگذار است گفت: پاسخ دادن به این سوال در حیطه وظایف من نیست. باشگاه کمیته انضباطی و بزرگتر دارد و آن‌ها می‌توانند درباره این مسائل صحبت کنند.

وی همچنین اضافه کرد: درست است که در لیگ نتایج خوبی نمی‌گیریم اما شرایط‌مان در لیگ قهرمانان آسیا واقعا مساعد است. ما می‌توانیم با کسب یک پیروزی برابر بنیادکار از گروه‌مان صعود کنیم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم. امیدوارم هواداران با حضور در ورزشگاه آزادی در روز دیدار برابر بنیادکار به کمک ما بیایند و تشویق‌مان کنند تا ما هم با یک انگیزه مضاعف به مصاف نماینده ازبکستان برویم. دوست دارم زمانی که به ورزشگاه می‌رویم 100 هزار پرسپولیسی را در آنجا ببینیم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید تیم‌تان در بدنسازی ضعیف عمل کرده و در حال حاضر مشکل بدنی دارد گفت: من با این موضوع زیاد موافق نیستم. بازیکنان ما کم نمی‌آورند و تا دقیقه 90 با تمام وجود تلاش می‌کنند. نمی‌دانم مشکل تیم‌مان چیست اما امیدوارم هرچه زودتر این نبردن‌ها تمام شود و روند پیروزی‌های تیم‌مان آغاز شود. من دوست دارم دل هواداران پرسپولیس شاد باشد چون آن‌ها در سخت‌ترین شرایط در کنار ما هستند و از ما حمایت می‌کنند.

بابک حاتمی درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس هم گفت: مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس تمامی ندارد. این مشکلات همیشه پیش‌روی ماست. من خودم از زمانی که به پرسپولیس آمدم سه بار و هر بار حدود 10 میلیون تومان از باشگاه دریافت کردم که این مبلغ حتی 10 درصد مبلغ قرارداد من هم نمی‌شود اما من به عشق پرسپولیس به این تیم آمدم و به خاطر عشقم تمام تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس انجام می‌دهم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل بعد در پرسپولیس می‌مانید یا خیر گفت: من با پرسپولیس برای فصل بعد هم قرارداد دارم و دوست دارم در این تیم بمانم اما همه چیز باید در پایان فصل مشخص شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار