بازدید 9272

یارانه ۶ میلیون ثروتمند قطع می‌شود

پارسال سه سبد کالا در اختیار مردم قرار گرفت و امسال شش سبد کالا بین مردم توزیع می شود.
کد خبر: ۴۹۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 27 April 2015
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع ۶ سبد کالا طی امسال خبر داد و گفت: برنامه دولت این است که یارانه ۶ میلیون ثروتمند قطع شود.

به گزارش تسنیم، ابوالحسن فیروزآبادی در جشنواره امتنان اصفهان با اعلام اینکه رکود بازار تا ابتدای سال آینده متوقف می شود، کنترل تورم و رونق اقتصادی را دو  هدف کلان دولت عنوان کرد و گفت: پارسال 600هزار نفر عضو بیمه تامین اجتماعی شده اند که بیانگر آن است 600 هزار فرصت شغلی در زمان رکود به وجود آمده است.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در 20 ماه گذشته حقوق کارگران دو بار افزایش یافت و توقع داشتیم حقوق بازنشستگان نیز افزایش یابد که در دولت رای نیاورد ولی ما همچنان در این زمینه تلاش می کنیم.

وی قطع یارانه 6 میلیون نفر از افراد ثروتمند را از دیگر برنامه های دولت عنوان کرد و گفت: پارسال سه سبد کالا در اختیار مردم قرار گرفت و امسال شش سبد کالا بین مردم توزیع می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۳
شش میلیون نفر ثروتمند داریم اونوقت ته جدول مرفه ترین و شادترین مردم جهان هستیم
چرا اینقدر دیر.
اطلاق ثروتمند اشتباه است افرادى مثل كارمندان ثروتمند نيستند ولى نيازمند اىن پول اندك نيز نيستند اطلاق ثروتمند باعث مى شود همه خود را از اىن ليست حذف كنند چون اكثر يارانه بگيره ها ثروتمند نيستند ولى اىن پول هم كارى براى انها نمى كند مسؤلان ديد درستى ندارند و اىن حيف و ميل منابع ثروت كشور است حتى نيازمندان واقعى بايد از ماليات كشور تامين شوند نه پول نفت كه بايد صرف زير ساختها مملكت براى اىندگان باشد و اىجاد كار و سازندگي
افزایش شمار بیمه شدگان لزوما به معنی ایجاد شغل جدید نیست . بسیاری از اینها افرادی هستند که شغل داشته اند اما بیمه نبوده اند. هر سال تسهیلاتی برای بیمه شدن برخی افراد داده می شود و سبب می شود که آنها خود را بیمه کنند.
یعنی ما 6 میلیون ثروتمند در ایران داریم و این وضع کشور است؟؟؟
مسئولین محترم : ما در مرحله دوم ثبت نام دریافت یارانه ها در فروردین ماه 93موفق به ثبت نام نشدیم هر جا هم رفتیم جواب ندادند و فایده نداشت . . . چه کردیم ، با چندین سر عائله با این تورم روز افزون و افسار گسیخته و خرج و برج نا متقارن و ناهمگون و معلولیت ضایعه نخاعی وهزینه های وارده و گرفتاریهای مضاعف و . . . بماند . . . حالا مجلس تصویب و تکلیف (مصرح در بند " د " تبصره 20 قانون بودجه سال 94 كل كشور) کرده از فروردین 1394 دولت سرپرست خانوارهایی که با چندین سر عائله تحت تکفل و افرادی که موفق به ثبت نام نشده اند مجدداً ثبت نام کند و یارانه آنها را بدهد . . . ولی باز مسئولین دولتی و سازمان هدفمند سازی یارانه ها و . . . طفره میروند و با دفع الوقت به بهانه آماده نبودن آئین نامه اجرائی قانون مارالذکر و اطاله تصویب آن در هیئت دولت یازدهم حق نیازمندان را تضییع میکنند . . . جایگاه نیازمندان واقعاً در این دولت کجاست ؟؟؟ و یارانه های معوقه آنها که حق مسلمشان است از تاریخ اردی بهشت 1393 تاکنون چه میشود ؟؟؟
کسی به ما دل نمی سوزاند رای دهد هر روز ارزش حقوق بازنشستگی کم می شود حدودا بعد از 5 سال کل حقوق بی ارزش می شود. یعنی در زمان پیری فقر بازنشسته شروع می شود مدیری که چند ده میلیون حقوق در تامین اجتماغی کار می کند دلش برای ما نمی سوزد..
من که جزو این 6 میلیون نفر نیستم چون با درآمد 10 میلیونی در ماه دائم هشتم گرو نهم است!!!!!
کو؟ کسی سبد گرفت؟ میشه آدرس بدید که کی سبد دادید؟
بابا این بیچاره نخوردن که ثروتمند شدن دیگه ما راضی هستیم از شش مییلیون فقیر کم بشه و از اینا قطع نشه
اولش 10میلیون بود به نظر 4میلیون هم فقیرشدند.
به نظر من روش بسیار درستی و هنوز تعداد بیشتری هستند که الکی یارانه می گیرند.
به عنوان مثال یکی از بستگان من که یک خانواده 4 نفر است پول یارانه اش را فقط برای قبض برق ویلایش در شمال خرج می کند و هیچ نیازی به آن ندارد.
ببخشید پارسال کجا سه بار سبد کالا در اختیار مردم قرار گرفت ؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار