بازدید 2058

وزیر نفت به کمیسیون اصل 44 فراخوانده شد

کد خبر: ۴۹۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 27 April 2015
رئیس کمیسیون اصل 44قانون اساسی و تولید ملی از حضور وزیر نفت در جلسه فردا کمیسیون متبوع خود خبرداد و گفت: هیئت تطبق قوانین مجلس قانونی و یا غیر قانونی بودن خروج شرکت‌های نفتی از لیست واگذاری براساس اصل 44 را تعیین می‌کند.

حمید رضا فولادگر در گفت و گو با خانه ملت، در باره خروج شرکت‌های نفتی با مصوبه دولت از لیست خصوصی سازی بر اساس اصل 44 قانون اساسی، و منحل شدند شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت و تبدیل به مدیریت گفت: در همین خصوص بی‍ژن نامدار زنگنه وزیر نفت را به جلسه وی‍ژه کمیسیون اصل 44 و تولید ملی دعوت کردیم تا در این مورد توضیح دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فردا (دوشنبه) جلسه ویژه کمیسیون اصل44 قانون اساسی و تولید ملی برگزار می‌شود، اظهار کرد: دستور جلسه فردا در مورد اجرای اصل 44 و تولید ملی را در وزارت نفت است و وزیر نفت باید توضیح دهد و بررسی و در باره آن تصمیم بگیریم.

وی در خصوص قانونی و یا غیر قانونی بودن خروج شرکت‌های نفتی از لیست واگذاری، ادامه داد: اگر  وزیر نفت نامه‌ای در مورد خروج شرکت های نفتی به دولت نوشته‌اند و یا تصمیمی که دولت گرفته است، بر مبنای قانون است باید مبانی آن را اعلام کنند.

رئیس کمیسیون اصل 44قانون اساسی و تولید ملی گفت: اگر بر مبنای قانون نبوده است و یا مصوبه دولت خلاف قوانین جاری و اصل 44 قانون اساسی است، باید هیئت تطبق قوانین مجلس باید این موضوع را مشخص کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار