بازدید 2749

آنچلوتی: از نظر ذهنی و بدنی آماده نبودیم

کد خبر: ۴۹۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳ 27 April 2015
سرمربی رئال‌مادرید از عملکرد تیمش در دیدار برابر سلتاویگو راضی است. او به ستایش از خاویر هرناندس مکزیکی پرداخت و تاکید کرد که اگر این ستاره سابق شیاطین سرخ به درخشش خود ادامه دهد از ترکیب اصلی بیرون نخواهد رفت.

به گزارش ایسنا، رئال‌مادرید در آخرین بازی هفته سی‌و‌سوم لیگا در خانه سلتاویگو به میدان رفت و توانست پیروزی ارزشمندی را به دست آورد. کهکشانی‌ها در این دیدار با درخشش خاویر هرناندس بازی را با نتیجه چهار بر دو به سود خود به پایان بردند تا اختلاف دو امتیازی خود با بارسلونای صدرنشین را حفظ کرده و منتظر لغزش آبی‌اناریها بمانند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال‌مادرید از عملکرد تیمش در این دیدار راضی است. او به ستایش از خاویر هرناندس مکزیکی پرداخت و تاکید کرد که اگر این ستاره سابق شیاطین سرخ به درخشش خود ادامه دهد از ترکیب اصلی بیرون نخواهد رفت.

آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: هر چند از نظر ذهنی و بدنی آماده نبودیم اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم سه امتیاز حساس را به دست آوریم. بازی سختی را برابر آتلتیکو مادرید پشت سر گذاشته بودیم و طبیعی بود که احساس خستگی کنیم. با این حال توانستیم برابر حریف خود خوب ظاهر شویم و این خوشحال‌کننده است.

او ادامه داد: از این پیروزی بسیار خوشحال هستیم. نشان دادیم که تیم خوب و آماده‌ای هستیم. رئال‌مادرید هنوز یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی است. می‌خواهیم توانایی‌های خود را در زمین ثابت کنیم. تا آخرین لحظه برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهیم کرد و امید خود را از دست نخواهیم داد.

ستاره رئال‌مادرید در این دیدار خاویر هرناندس بود که توانست دو گل به ثمر برساند و زمینه را برای پیروزی تیمش مهیا کند. آنچلوتی درباره هرناندس گفت: چیچاریتو روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد. همه تیم از او حمایت خواهیم کرد. درست است که در بعضی از دقایق اذیت شدیم اما در کار هجومی بسیار خوب بودیم. چیچاریتو به خط حمله تیم ما طراوت داده است و اکنون از بازی کردن لذت می‌برد و ما هم از دیدن او خوشحال هستیم.

سرمربی ایتالیایی رئال‌مادرید ادامه داد: اگر هرناندس به همین شکل ادامه دهد به بازیکنی تاثیرگذار مثل کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، گرت بیل، سرخیو راموس، خامس رودریگس، ایسکو، واران و پپه تبدیل خواهد شد. تیمی را در اختیار دارم که سرشار از بازیکنان بزرگ است اما نمی‌توانم بیشتر از یازده بازیکن را در ترکیب اصلی قرار دهم. دیگر بازیکنان باید با نیمکت‌نشینی کنار بیایند. اگر هرناندس به همین سبک ادامه دهد از ترکیب اصلی بیرون نخواهد رفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل