بازدید 2155

اختلاف ميان مقامات انگليسي در حمايت از حملات به يمن جدي است

روزنامه انگلیسی «تلگراف» همچنین به نزاع و درگیری برخی از وزرای دولت این کشور با مایکل فالون، وزیر دفاع اشاره کرد و نوشت: این درگیری زمانی به وجود آمد که این وزیران از وزیر دفاع خواسته بودند که وی باید تضمین های بیشتری بدهد تا به عربستان سعودی سلاحی نفروشد و آنها را علیه مردم یمن به کار نبرند.
کد خبر: ۴۹۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲ 26 April 2015
یک روزنامه انگلیسی از بروز اختلاف جدی میان برخی از وزرای دولت انگلیس با وزیر دفاع پرده برداشتند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، روزنامه انگلیسی «تلگراف» از بروز اختلافات جدی میان برخی از وزرای دولت این کشور که حامی ائتلاف عربستان هستند با برخی از اعضای پارلمان پرده برداشت.
المنار علت اختلاف آنها را تحویل بمب های ساخت انگلیس به عربستان و به کار بردن آن در یمن دانست.

این شبکه در ادامه به نقل از این رونامه گفت: جنگنده های عربستان بیمارستان ها، منازل، مدارس و نیروگاه های تولید برق و آب و زیر ساخت های یمن را هدف قرار می دهند، در حالی که اوضاع این کشور به گونه ای است که با مشکلات و بحران های اقتصادی و انسانی بزرگی دست و پنجه نرم می کند.

این شبکه افزود: روزنامه انگلیسی «تلگراف» همچنین به نزاع و درگیری برخی از وزرای دولت این کشور با مایکل فالون، وزیر دفاع اشاره کرد و نوشت: این درگیری زمانی به وجود آمد که این وزیران از وزیر دفاع خواسته بودند که وی باید تضمین های بیشتری بدهد تا به عربستان سعودی سلاحی نفروشد و آنها را علیه مردم یمن به کار نبرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل