بازدید 2745

برانکو: دو گل ساده‌لوحانه خوردیم

کد خبر: ۴۹۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶ 26 April 2015
سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت معتقد است داور می‌توانست روی خطایی که روی طارمی انجام شد، به مدافع سایپا کارت قرمز نشان دهد.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از تساوی 2 بر 2 تیمش برابر سایپا البرز درباره این بازی گفت:‌ انتظاری که از حریف داشتیم این بود که با انگیزه بالا در زمین حاضر شود و این اتفاق هم افتاد و آن‌ها بسیار هجومی و جنگاور بودند. از سوی دیگر ما هم جنگنده بازی کردیم اما طبیعتا از نتیجه ناراضی هستم چرا که ما برنده بازی بودیم و کنترل بازی در دست ما بود اما متاسفانه دو گل ساده‌لوحانه از روی اوت دریافت کردیم و این کار ما را مختل کرد.

سرمربی سرخ‌پوشان تهران در ادامه افزود: بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که به دنبال به ثمر رساندن گل سوم باشید اما از روی یک پنالتی مشکوک گل تساوی را دریافت کردیم و بعد از آن می‌دانستیم که از بازی واقعی خبری نیست و دو تیم تحت شرایط بازی رو به بازی مستقل می‌آورند اما بازیکنانم جنگاوری لازم را داشتند و فکر می‌کنم داور می‌توانست در یکی دو صحنه بخصوص روی صحنه‌ای که طارمی ضد حمله‌ای را آغاز کرد و با خطای بازیکن حریف متوقف شد، بازیکن سایپا را اخراج کند. برای ما راه دیگری باقی نمانده جز اینکه بازی به بازی پیشرفت کنیم.

وی با اشاره به شکست پرسپولیس در دقایق پایانی مقابل لخویا خاطرنشان کرد: در مقابل لخویا 70 دقیقه خوب بازی کردیم و لخویا حتی یک شانس گلزنی هم نداشت اما اشتباهات فردی کار دست ما داد و سرنوشت بازی به نفع لخویا رقم خورد. امروز هم معتقدم که ما به اشتباهات خودمان باختیم و بازی را واگذار کردیم. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و همه بازی‌ها را آنالیز می‌کنیم تا این مشکلات فردی حل شود اما باید بدانیم که چنین مسائلی یک شبه حل نخواهد شد. خوشبختانه ما داریم بهتر بازی می‌کنیم و ضمن اینکه گلزنی می‌کنیم، موقعیت گل‌های خوبی را هم ایجاد می‌کنیم ولی باید تمرکز حواس بازیکنان خیلی بیشتر از این باشد.

سرمربی کروات سرخ‌پوشان تهران همچنین درباره بازی عصبی بازیکنان دو تیم و کارت زردهایی که از سوی داور دریافت کرده‌اند اضافه کرد: تا حدی موافقم که کارت زردهایی که دریافت کردیم روی عصبانیت بازیکنان بود و در مواقعی نیازی نبود که داور را مجاب به دادن کارت زرد بکنم اما با توجه به اینکه تمرکز حواس در دقایق پایانی کاهش می‌یابد، بازیکنان بعضا عصبی بازی می‌کنند و از داور اخطار می گیرند. با این وجود معتقدم داوران در بعضی موارد به ما راحت کارت می‌دهند. مثلا روی صحنه‌ای که بابک حاتمی می‌خواست به محوطه جریمه نفوذ کند داور بی‌دلیل بازیکن من را به خاطر تمارض با کارت زرد جریمه کرد.

وی در واکنش به این موضوع که اگر فصل بعد بماند چه تغییراتی را در نفرات تیمش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این چه بحثی است که من بمانم یا نمانم؟ من کار خودم را تازه با پرسپولیس شروع کرده‌ام و تک تک بازیکنان را زیر ذره‌بین دارم. ما بازیکنانی داریم که خیلی خوب بازی می‌کنند اما آنچه که امروز کم داشتیم، اعتماد به نفس بود. همین نداشتن اعتماد به نفس لازم باعث شده است تا آن‌ها نتوانند پتانسیل خود را به طور کامل در زمین ارائه دهند و دیدیم که چگونه همین موضوع باعث شد ما مقابل سپاهان، استقلال خوزستان و لخویا در دقایق پایانی نتیجه را واگذار کنیم و یا بازی برده را با تساوی عوض کنیم اما معتقدم با آماده‌سازی بهتر، شرایط ما بهبود خواهد یافت. طبیعتا ما برای فصل آینده تیم را تقویت خواهیم کرد و این مهم با اضافه شدن سه یا چهار بازیکن طراز بالا به دست خواهد آمد.

ایوانکوویچ همچنین به غیبت بنگر، هادی نوروزی و علیپور در این بازی اشاره کرد و افزود: بازیکنانم قهرمانانه بازی کردند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اظهار نظر منتشر شده از او در یکی از روزنامه‌ها مبنی بر اینکه "اگر می‌دانستم این شرایط وجود دارد به پرسپولیس نمی‌آمدم" اظهار کرد: من هرگز چنین اظهار نظری را نداشته‌ام و نمی‌دانم این مطالب را چگونه منتشر کرده‌اند. من از ابتدا می‌دانستم در شرایطی به پرسپولیس می‌آیم که اوضاع این تیم ایده‌آل نیست. ما به همراه مدیریت باشگاه همه تلاش خودمان را می‌کنیم که شرایط بهتر شود و آنچه که مطابق با خواست هواداران است به دست بیاید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار