بازدید 2625

جلالی: گل صحیح و یک پنالتی برای ما گرفته نشد

کد خبر: ۴۹۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸ 26 April 2015
سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس گفت: داور یک پنالتی به سود تیم ما نگرفت و گل سومی هم که به درستی زدیم را مردود اعلام کرد.

به گزارش مهر، مجید جلالی پس از تساوی ۲ بر ۲ عصر امروز تیمش برابر پرسپولیس گفت: چیزی که من امروز دیدم یک آینده بزرگ برای سایپاست. ما خوب شروع نکردیم اما قدم به قدم این تیم به غیر از مسائل فنی، از نظر ذهنی هم پیشرفت می کند. با اطمینان می گویم که سایپا فصل آینده یک رقیب بزرگ برای همه تیم هایی خواهد بود که می خواهند قهرمان شوند.

جلالی ادامه داد: از ترکی گلایه ندارم چرا که ایشان داور بی قصد و غرضی است اما مطمئن باشید گل ما درست بود و یک پنالتی هم برای ما گرفته نشد.

وی افزود: تیم ما می داند که چطور باید شروع کند و ادامه دهد و به چه چیزی می خواهد برسد. با تمام وجود به تیمی که دارم افتخار می کنم. چه من باشم و چه نباشم با اطمینان می گویم که سایپا تیم بزرگی خواهد بود و فصل آیندده مدعی خواهد شد.

جلالی در مورد داوری مجددا تاکید کرد: من آقای ترکی را داور بزرگی می دانم. مطمئن باشید که گل ما درست بود و یک پنالتی برای تیم ما گرفته نشد. هر چند ما در شروع خوب نبودیم اما این دو اتفاق در دقایق پایانی رخ داد. ما باید چند نقطه تیم مان را برای دیدارهای آینده برطرف کنیم. ما در ۹ بازی از داور ضرر کرده ایم و در یک بازی سود برده ام. با این حال هیچ وقت اعتراض نکردیم به خاطر اینکه سایپا تیم باکلاسی است.

وی افزود: اگر رسانه ها می خواهند وضعیت فوتبال بهتر شود باید تیم هایی را مد نظر قرار دهند که دارند به فوتبال خدمت می کنند. اگر تیمی و باشگاهی در امتداد فوتبال دارد حرکت می کند، نباید اینطور تنها باشد و ضرر کند. هفته پیش هم در تبریز همینطور شد و هفته های قبلش هم همین شد.

جلالی با بیان اینکه در بین دو نیمه با میلاد میداودی صحبت کرده است گفت: رفتار او برابر تماشاگران زشت بود اما وقتی در بین دو نیمه با او صحبت کردم دیدید که نیمه دوم چگونه رفتار کرد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: باید از باشگاه هایی مثل سایپا که به فوتبال خدمت می کنند مراقبت کرد. من با اطمینان می گویم چه من باشم و چه نباشم سایپا در دو فصل آینده مدعی اول قهرمانی خواهد بود. مشخص نیست که من هستم یا نه چون تیم های دیگر هم اینگونه با من برخورد کردند.

وی از احتمال تغییر محل برگزاری بازیهای سایپا خبر داد و گفت: هنوز تصمیم نهایی در این مورد گرفته نشده است اما می دانم که صحبتی در این مورد شده که محل برگزاری بازیهای خانگی سایپا عوض شود. البته من تمایل دارم بازیها در کرج برگزار شود اما باید شرایط برای میزبانی فراهم شود و مسئولان هم حمایت کنند.

مجید جلالی در ادامه خاطرنشان کرد: البته خودم تمایل دارم بمانم و ثمره محصولی را که کاشته ایم درو کنم. صحبت های خوبی هم در این زمینه صورت گرفته است اما حرفی که در مورد احتمال نبودنم زدم به خاطر تجربه گذشته است و رفتاری است که در تیم های دیگر با من شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار