بازدید 2122
پیروزی مقابل پیکان عادلانه بود

اولیویرا: هنوز خیلی راه تا قهرمانی داریم

کد خبر: ۴۹۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 26 April 2015
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: هنوز ما تا قهرمانی 3 بازی دیگر را داریم و زود است در این باره نظر بدهیم.

به گزارش فارس، تونی اولیویرا پس از پیروزی 2 بر صفر تراکتورسازی مقابل پیکان در واکنش به حضور اندک خبرنگاران اظهار داشت:  من فکر می‌کردم خبرنگار بیشتری از این دیدار استقبال کند اما به هر حال به شما تبریک می‌گویم. به هر حال به بازیکنانم تبریک می‌گویم ما می‌توانستیم در نیمه نخست بازی را عوض کنیم. اما گلر پیکانی‌ها عملکرد بسیار خوبی داشت و رحمتی فرصت‌ها را از ما گرفت.

وی ادامه داد: می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم بازیکنانمان عملکرد خوبی داشتند. باید بابت زحمتی که کشیدند از آنها تشکر کنم و خیلی خوب توانستند دستورات ما را در زمین پیاده کنند و 3 امتیاز را از آن خود کردیم.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: نیمه دوم دو تیم به بازی مستقیم روی آورده بودند و ما هم چندین اشتباه داشتیم و می‌دانستیم که چگونه توپ‌ها را دفع کنیم اما در نهایت نتیجه عادلانه بود. به خاطر کمکی که هواداران از ما کردند تشکر می‌کنم. پشتیبانی و حمایت آنها بسیار اهمیت داشت و اینکه همیشه در کنار ما هستند مهم است.

وی در مورد اینکه آیا انتقام شکست دور رفت را از این تیم گرفته‌اند، تصریح کرد: می‌دانستیم پیکان تیم سختی است. فکر می‌کنم این تیم تا الان بهترین خط دفاع را داشته اما در حمله موفق نبوده است. من اطلاعی از شکست دور رفت تراکتورسازی نداشتم اما خیلی حیف شد پیکان به پیروزی رسید زیرا هم اکنون اگر آن بازی را برده بودیم 3 امتیاز پیش بودیم.

وی افزود:‌ بازی سختی مقابل پیکان داشتیم و یکی از دشوارترین بازی‌هایمان بود. از بازیکنانم تشکر می‌کنم چندین بازیکن پیکان قبلا در تراکتورسازی بازی کردند از جمله نصرتی و رحمتی که برایم پیش از بازی گل آوردند و سال گذشته برای به دست آوردن جام به تیم کمک کردند.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند تراکتورسازی به قهرمانی برسد، گفت: اگر امروز فصل تمام می‌شد می‌توانستیم چیزی بگویم اما هنوز 3 بازی باقی مانده است. خیلی راه داریم برای رسیدن به بالای کوه.

وی در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه پیکان معتقد بوده دقیقی نباید پنالتی را می‌زد زیرا سال گذشته در تراکتورسازی حضور داشته، گفت: من نمی‌دانم که مربی باید در مورد این مسائل حرف بزند یا مدیرعامل. البته به من هم مربوط نمی‌شود خودشان می‌دانند. من راجع به بازیکنان خودم حرف می‌زنم. اصلا نمی‌دانم پنالتی بود یا نه. من اتفاقی که در محوطه جریمه افتاد را ندیدم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار