بازدید 2763
گوديسون پارک، جهنم شياطين شد

شکست سنگین منچستریونایتد برابر اورتون

منچستريونايتد در ديداري خارج از خانه با نتيجه 3-0 مغلوب اورتون شد و به رتبه چهارم جدول ليگ برتر سقوط کرد.
کد خبر: ۴۹۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸ 26 April 2015
منچستريونايتد در ديداري خارج از خانه با نتيجه 3-0 مغلوب اورتون شد و به رتبه چهارم جدول ليگ برتر سقوط کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیس فان خال امیدوار بودند با پیروزی در این دیدار، به رتبه دوم جدول بروند اما با یک شکست سنگین، نسبت به هفته قبل یک پله در جدول سقوط کردند.
اورتون به عنوان میزبان این دیدار، با یک برد روحیه بخش 1-0 مقابل برنلی به مصاف منچستریونایتد آمده بود که در بازی قبلی مقابل چلسی شکست خورده بود. باخت یونایتد به چلسی، پس از یک دوره بردهای متوالی برای این تیم رقم خورد.

در همان دقیقه اول بازی، فلینی که خود سابقه سال ها بازی برای اورتون را در کارنامه دارد، می توانست روی پاس خوب ماتا، دروازه تیم سابقش را باز کند اما ضربه او به بیرون رفت.

4 دقیقه بعد در یک ضد حمله سریع، اورتون به گل اول خود دست یافت. کرنر ناموفق یونایتدی ها باعث خلق ضد حمله سریع از سوی بازیکنان اورتون شد. در موقعیتی سه به دو، مک کارتی موفق شد مک نیر و بلیند را از پیش رو برداشته و با ضربه ای دقیق، دروازه دخیا را باز کند.

شکست سنگین منچستریونایتد برابر اورتون

در ادامه، بازهم این اورتون بود که روی ضد حملات صاحب موقعیت گلزنی میشد. لوکاکو و اوزمان، دو بار در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفتند که هر دو بار دخیا ناجی دروازه شد. بازی کاملا تحت کنترل یونایتد بود اما اورتونی ها با حمایت هوادارانشان در ضد حملات بسیار خطرناک نشان می دادند. پس از اینکه یونایتد یکی دو موقعیت خوب را از دست داد، در دقیقه 34 و روی یک ضربه کرنر، برای بار دوم تسلیم میزبان شد.

کرنر ارسالی بینز را استونز جلوتر از مدافعان منچستر در تیر اول قطع کرد و آن را به گوشه مخالف دروازه فرستاد. تلاش مدافع یونایتد که روی خط ایستاده بود نیز فایده ای نداشت و توپ وارد دروازه شد. منچستری ها پس از دریافت گل دوم، یکپارچه حمله شدند اما دفاع منسجم اورتون اجازه دستیابی این تیم به گل را نداد تا نیمه اول با برتری 2 گله اورتون به اتمام برسد.
نیمه دوم را یونایتدها بهتر آغاز کردند و همان طور که انتظار می رفت، به دنبال جبران گل های خورده بودند. اما تیم میزبان بود که روی ضد حملات موقعیت های بهتری ایجاد کرد. از جمله در دقیقه 57 که لوکاکو می توانست گل سوم را به ثمر برساند.

چند دقیقه بعدچیزی نمانده بود اشتباه مک نیر کار دست شیاطین سرخ بدهد اما اسمالینگ دروازه تیمش را نجات داد.

علی رغم تلاش یونایتدها برای کاهش اختلاف، سرانجام این اورتون بود که  در دقیقه 74 به گل سوم رسید. روی یک ضد حمله سریع دیگر، کوین میرالاس روی پاس راس بارکلی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، دروازه دخیا را باز کرد.

در دقایق باقی مانده، یونایتدها تلاش زیادی برای زدن گل انجام دادند اما این تلاش ها هم به نتیجه نرسید و منچستریونایتد مانند فصل گذشته با دست خالی گودیسون پارک را ترک کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها