بازدید 1821

درخواست برای توقف دیوارکشی مقابل مجلس

کد خبر: ۴۹۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ 26 April 2015
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از انتقاد نمایندگان اعضای کمیسیون متبوعش نسبت به دیوار کشی مقابل مجلس به علت هزینه ها و بار مالی بسیاری که به دنبال داشته است خبر داد.

غلامرضا کاتب در گفت وگو با خانه ملت، در توضیح جزییات جلسه امروز یک شنبه(6 اردیبهشت) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: رسیدگی به لایحه هزینه قطعی منظور نمودن اعتبار خرید وسایل حفاظتی جزیره خارکاولین دستور امروز این کمیسیون بود که به علت قرار گرفتن آن در دایره اختیارات دیوان محاسبات رد شد.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری دستور کار دیگر امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ازرسیدگی به طرح بهینه‌سازی مصرف آب شرب و ارجاع آن به کارگروه تخصصی برای بررسی بیشتر خبر داد.

وی ادامه داد: طرح افزایش جمعیت بهره‌مند روستایی کشور از آب شرب در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به علت مغایرت با اصل 75 قانون اساسی، استفاده از منابع پراکنده برای اجرای طرح وداشتن ابهامات بسیار در منابع و مصارف رد شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، از تصویب کلیات گزارش تفریغ بودجه سال 1392 کل‌کشوردر کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خبر داد.

وی افزود: گزارش عملکرد مالی مجلس شورای اسلامیدر کمیسیون برنامه مجلس جمع‌بندی نهائی و به تصویب نمایندگان رسید.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به انتقادات نمایندگان نسبت به دیوارکشی مقابل ساختمان مجلس، گفت: اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خواهان توقف اجرای این طرح به علت بار مالی و هزینه بسیار آن شدند که بر این اساس مقرر شد در جسله بعدی این کمیسیون مسئولان اداره پشتیبانی مجلس حاضر شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل