بازدید 1709

نگاه مجلس به سازمان ثبت احوال حمایتی است

کد خبر: ۴۹۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 26 April 2015
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مجلس به سازمان ثبت احوال مثبت و حمایتی است و در جهت اهداف این سازمان تلاش می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان ثبت احوال که با حضور مسئولان قوه قضائیه و وزارت کشور امروز در سازمان ثبت احوال برگزار شد، اظهار کرد: سازمان ثبت احوال یک نهاد حاکمیتی است که از جایگاه فاخر و موثری برخوردار است. این نهاد همیشه از حضور چهره‌های صالح و کارآمد بهره برده است و بدنه نیروهای فعال در آن عالم و صالح هستند و باید قدر آنها را شناخت.

وی با بیان این‌که سیر مدیریت ارشد سازمان ثبت احوال قابل دفاع و برخوردار از صلاحیت‌های لازم بوده است، گفت: این نهاد دوحاکمیتی در شش سال گذشته قدم‌های بزرگی را برداشته و این موضوع یک واقعیت است. به عنوان نمونه کارهای بزرگی مانند جایگزینی شناسنامه‌های مکانیزه به جای شناسنامه‌های دست نویس را انجام داده است.

وی با اشاره به کارت ملی اظهار کرد: کارت ملی سرمایه ملی محسوب می‌شود و برای رسیدن به نظام جمهوری اسلامی به افق‌های پیش‌رو سازمان ثبت احوال قدم‌های زیادی برداشته است و ما از آن تشکر و تقدیر می‌کنیم.

ابوترابی با اشاره به علیرضا آوایی رئیس جدید سازمان ثبت احوال، گفت: امیدواریم او با اتکال به دانش، علم، سعه صدر و اعتماد به نیروهای فعال این حوزه با شناسایی نیروهای کارآزموده فعالیت‌های این سازمان را به پیش ببرد و با شایسته سالاری در افزایش کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران و رضایتمندی مردم گام بردارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: از اوجب واجبات این است که انسان برای افزایش کارآیی نظام تلاش کند و اگر دغدغه اسلام، ملت اسلام رضایت خداوند و ارتقاء جایگاه دین و مکتب اهل بیت (ع) را داشته باشد باید با دانش، علم، تخصص و روحیه جهادی برای کارآمدی نظام گام بردارد و در افزایش کارآیی نظام، اقتدار آن، رضایتمندی مردم و بسترسازی برای ظهور امام زمان (عج) تلاش کند.

ابوترابی در پایانان اظهار کرد: امیدواریم در جهت تحقق اهداف اصلی خود گام برداریم و هیچ منفعتی را با آن معاوضه نکنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس