بازدید 2361

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

کد خبر: ۴۹۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲ 26 April 2015
عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش خانه ملت، حسین سبحانی نیا در نشست علنی امروز یکشنبه (6 اردیبهشت‌ماه) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشوررا به شرح زیر قرائت کرد.

محمد مهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان به وزیر کشور در خصوص تسریع در پرداخت خسارت وارده به باغداران و کشاورزان شهرستان تویسرکان ناشی از سرمازدگی به ویژه باغ‌های گردو و همچنین به وزیر نفت در خصوص توجه جدی به صحبت‌های دلسوزان نظام از جمله امام جمعه تویسرکان مبنی بر جلوگیری از افزایش قیمت گاز مصرفی خانوارها تذکر داد.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در احداث موج شکن در سواحل دریای خلیج فارس و دریای عمان تذکر داد.

زهره طبیب زاده نوری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به وزیر امور خارجه در خصوص توضیح علت حضور حسین موسویان در کنار تیم مذاکره کننده هسته ای و در مجالس مناظره دانشگاه‌ها تذکر داد.

نادر قاضی پور، صادقی، سبحانی‌نیا به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص تسریع در جلوگیری از پلمپ شدن دفاتر مخابراتی روستایی تذکر دادند.

نوذر شفیعی نماینده مردم ممسنی و رستم در خصوص لزوم بررسی و اصلاح عملکرد مدیریت اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان فارس به رئیس جمهور تذکر داد.

شفیعی، صادقی به وزیر آموزش و پرورش در خصوص افزایش 14 درصدی حقوق فرهنگیان در فروردین ماه سال 94 به عنوان مقرری تذکر دادند.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان و صادقی نماینده مردم شیراز به وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص ضرورت برنامه‌ریزی و نظارت دقیق بر قیمت گذاری تولیدکنندگان لوازم خانگی و ضرورت توجه بیشتر و نظارت دقیق تر در راستای جلوگیری از فعالیت واحدهای غیر مجاز فروش لوازم پزشکی و تحت پوشش قرار گرفتن صنف آرایشگران مردانه و بهره‌مندی این صنف از تسهیلات قانون سختی کار تذکر دادند.

فتاحی نماینده مردم شهر بابک به وزیر کشور در خصوص علت دخالت فرماندار شهرستان خاتم تذکر داد.

عبدی نماینده مردم خرم آباد به وزیر کشور، وزیر نیرو و وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در صدور مجوز تاسیس فرمانداری برای شهرستان زاغه، پیرانشهر، سپید دشت تسریع در اجرای طرح های عمرانی و عد توجه به نهضت نهضت یاران سوادآموزی و عدم لحاظ سهمیه استخدامی تذکر داد.

شفیعی نماینده ممسنی و رستم به وزیر آموزش و پرورش علت عملکرد تبعیض آمیز این وزارتخانه در پرداخت پاداش مناطق محروم تذکر داد.

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و صادقی نماینده شیراز به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در ارائه لایحه رتبه‌بندی معلمان و پرداخت مطالبات معوقه فرهنگیان تذکر دادند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر