بازدید 1406

مصوبات دولت قبل به سراتجام نرسید

کد خبر: ۴۹۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 26 April 2015
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت:انتظار داریم دولت در سفر به استان فارس تامین مالی برخی طرح های مولد و اشتغال زای مصوب دولت قبل در این استان خصوصا طرح فولاد اقلید را با جدیت پیگیری کند تا مشکل اشتغال جوانان تحصیلکرده این شهرستان برطرف شود.

الیاس طاهری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از روند پیشرفت فیزیکی این طرح افزود:با وجود گذشت چند سال از تصویب و آغاز روند اجرای این پروژه در شهرستان اقلید،پیشرفت فیزیکی مجتمع فولاد این شهرستان تنها 12 درصد است که امیدواریم دولت با نگاهی ویژه به این طرح داشته باشد.

نماینده مردم اقلید،سرحد و چهاردانگه درمجلس با اشاره به اینکه اجرای مصوبه برداشت 30 میلیون مترمکعب آب از سد ملاصدرا خواست مردم این شهرستان ها است بیان داشت:متاسفانه با وجود مصوبه دولت گذشته در این باره اقدامی برای تامین نیازهای آبی از طریق این سد نشده است و به این دلیل درخواست داریم نسبت به عملی کردن آن از سوی دولت اقدام شود.

کلنگ زنی راه آهن یزد – اقلید در سفر دولت به فارس

عضو کمیسیون صنایع مجلس از حضور نمایندگان ویژه رئیس جمهور در شهرستان خبر داد و گفت:بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته ،رئیس جمهور در شیراز سخنرانی و دیدارهایی خواهد داشت و وزرا و نماینگان ویژه رئیس جمهور نیز با حضور در شهرها و مناطق مختلف استان با مردم دیدار و گزارشی از وضع شهرستان ها را برای تصمیم گیری در اختیار رئیس جمهور قرار می دهند.

به گفته طاهری،در سفر دولت انتظار می رود پروژه راه آهن اقلید به یاسوج که مراحل انتخاب پیمانکار آن انجام شده است با حضور مسئولان و وزاری مربوطه کلنگ زنی و فعالیت اجرایی ساخت آن آغاز شود و علاوه بر آن راه آهن یزد به اقلید نیز به بهره برداری برسد.

نماینده مردم اقلید،سرحد و چهاردانگه ادامه داد:افتتاح چندین پروژه گازرسانی در روستاها،پیگیری طرح راه آهن طریق الرضا که جنوب کشور را به مشهد مقدس متصل و 40 کیلومتر از خط آن در اقلید قرار دارد مورد بررسی و نیازهای آن با دستور مسئولان تامین شود.

عضو کمیسیون صنایع پیگیری موضوع انتقال آب از اصفهان به این شهرستان را از خواسته های مردم منطقه عنوان کرد و خواهان اجرای آن شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس