بازدید 2267
رئیس سابق وزنه‌برداری شورای شهر را ترجیح داد

رضازاده: تماس نگیرند به مجمع نمی‌روم

کد خبر: ۴۹۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 26 April 2015
رییس سابق فدراسیون وزنه برداری می گوید فقط در صورتی که با او تماس بگیرند در انتخابات فردا شرکت می کند وگرنه به انتخابات وزنه‌برداری نخواهد رفت.

حسین رضازاده در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که با توجه به استعفا ندادن از شورای شهر در مجمع انتخاباتی فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی شرکت می‌کند یا خیر؟ بیا‌ن‌ کرد: من با رای مردم تهران در شورای شهر حضور داشتم و بنا‌بر‌این به رای آنها احترام می‌گذارم. هرچند که هر چه که دارم از و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی است، اما با وجود نامه شورای حل اختلاف که حضور من در انتخابات بلامانع دانست، این طور پیش آوردند. من قوی‌ترین مرد جهان هستم اما در برابر قانون ضعیفم.

رضازاده در پاسخ به این پرسش که با این شرایط در مجمع انتخاباتی فردا حاضر می‌شود یا خیر؟ گفت: وقتی از شورای شهر استعفا ندادم برای چه بیایم که اجازه حضور در مجمع را به من ندهند. اگر با من تماس بگیرند در مجمع شرکت می‌کنم در غیر این صورت نمی‌توانم زور بگویم. از روسای هیات‌ها مربیان استانی که در این پنج سال در کنارم بودند تشکر می‌کنم و نتایجی که ما در این پنج سال در رده‌های سنی مختلف از جمله کسب چهار مدال المپیک به دست آوردیم با کمک آنها بوده است.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: هر کسی هم که به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شود اگر مشورتی بخواهد به او کمک می‌کنیم. من در کنار و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی هستم چرا که به مدت چهار سال در هیات اجرایی کنفدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی آسیا حضور دارم. من برای کسب مدال های بیشتر در المپیک 2016 و عضویت در هیات رییسه فدراسیون جهانی برنامه ریزی کرده بودم اما حالا این طوری خواستند و اکنون دیگر هر چه خدا بخواهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل