بازدید 1995

استیضاح وزیر کار را اعلام وصول کنید

کد خبر: ۴۹۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 26 April 2015
یک نماینده مجلس شورای اسلامی رسیدگی به طرح استیضاح وزیر کار را خواستار شد اما عضو هیات رئیسه مجلس گفت که هنوز چیزی به دست او نرسیده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، رضا صابری در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک ایام مبارک رجب گفت: تذکر من در خصوص عدم توجه به حوزه‌ی اشتغال در نظام اقتصادی فعلی کشور است.

وی ادامه داد:‌ آقای لاریجانی استحضار دارند که وزیر کار در زمان رای اعتماد بحث بیکاری در جامعه را یکی از دغدغه‌های خود مطرح کردند اما در خود این وزارت‌خانه تا به امروز مورد توجه قرار نگرفته و همچنان مشکل پرداخت حقوق بازنشستگا ن فولاد وجود دارد و آنها باید هر ما منتظر باشند تا حقوقشان پرداخت شود.

نماینده مردم رامیان و آزاد شهر در مجلس یاد آور شد: متاسفانه در معادن زغال سنگ کشور نیز شاهد عدم پرداخت حقوق کارکنان حتی به مدت 6 یا 7 ماه هستیم. یک کارگر معدن چطور می‌تواند در معادن زغال سنگ حقوقی نگیرد و همچنان در تولید حضور داشته باشد؟

صابری خطاب به رئیس مجلس گفت:‌ جمعی از نمایندگان طرح استیضاح وزیر کار را تقدیم شما کردند و این استیضاح مطالبه عمومی کشور است و مجلس باید از جایگاه خود به موضوع ورود پیدا کند. چرا که مطالبه همه مردم ایران از ما رسیدگی به بحث اشتغال و رفع بیکاری است.

این نماینده مجلس در پایان تذکر خود خطاب به سبحانی‌نیا عضو هیات رئیسه مجس اظهار کرد: برگه استیضاح در کشوی میز شماست و خواهش می‌کنم آن را از کشوی میزتان دربیاورید و اعلام وصول کنید.

به گزارش ایسنا، سبحانی‌نیا در پاسخ به این تذکر گفت:‌ برگه استیضاح به دست من نرسیده است . درست است من مسئول رسیدگی به استیضاح‌ها هستم اما کسی چیزی به من نداده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر