بازدید 2555
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری:

رضازاده گفته که در انتخابات شرکت می‎کند

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص حضور حسین رضازاده در انتخابات این فدراسیون گفت ایشان نامزد هستند و تا این لحظه خبری از اینکه استعفایی در کار باشد به دست ما نرسیده است.
کد خبر: ۴۹۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 26 April 2015
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص حضور حسین رضازاده در انتخابات این فدراسیون گفت ایشان نامزد هستند و تا این لحظه خبری از اینکه استعفایی در کار باشد به دست ما نرسیده است.

به گزارش مهر، انتخابات ریاست فدراسیون وزنه‌‎برداری فردا دوشنبه در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد و این در حالی است که موضوع حسین رضازاده که در شورای شهر تهران دارای مسئولیت است و طبق گفته مسئولان وزارت ورزش به عنوان فرد دوشغله نمی‌تواند در این انتخابات شرکت کند، جنجال برانگیز شده است.

مسعود قاسمی در پاسخ به این ابهامات در گفتگو با «رادیو ورزش» اظهار کرد: این انتخابات فردا با حضور ۱۰ کاندیدا برگزار خواهد شد که رضازاده هم جزو این نامزدهاست. ایشان طبق اعلام مسئولان وزارت ورزش باید برای حضور در انتخابات از شورای شهر استعفا کند که تا بدین لحظه استعفایی به دست ما نرسیده است.

دبیر فدراسیون وزنه‎برداری افزود: البته بعضی‌ها می‌گویند که رضازاده دوشغله محسوب نمی‌شود و از سویی عده‌ای هم می‌گویند باید استعفا کند. البته امروز تا پاین وقت اداری تکلیف مشخص می شود.

قاسمی در خصوص نماینده ورزشکاران و مربیان حاضر در انتخابات گفت: آقایان بهداد سلیمی و کیانوش رستمی نماینده ورزشکاران هستند و حسین توکلی هم نماینده مربیان در انتخابات خواهد بود.

قاسمی در پایان در خصوص تعداد اعضای مجمع حاضر در انتخابات گفت: ۲۷ استان به اضافه شش نفر از نمایندگان مربیان، ورزشکاران و مربیان به همراه چهار عضو فدراسیون‌های دانشجویی، دانش آموزی، نیروهای مسلح و ورزش کارگری در انتخابات حضور خواهند داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل