بازدید 112894
آخرین تحولات منطقه را با تابناک بخوانید

امام جماعت مسجدالحرام: ایران و عربستان متحد شوند/قتل عام تیپ 38 لشکر یکم عراق توسط داعش/ روایت «جروزالم پست» از پیام جدید اسرائیل برای ایران/دلیل ترس شیوخ عرب از ائتلاف تهران- بغداد -دمشق

«تابناک» به منظور پوشش جامع و کامل آخرین تحولات منطقه، اقدام به راه‌اندازی صفحه‌ای ویژه با همین نام کرده که به آخرین اخبار و تحلیل‌ها درباره این موضوع اختصاص دارد. جدیدترین مطالب مربوط به این تحولات را می‌توانید در صفحه تحولات منطقه بخوانید.
کد خبر: ۴۹۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 26 April 2015
تهاجم نیروهای ائتلاف منطقه‌ای تحت رهبری عربستان سعودی به یمن همچنان ادامه دارد. در عراق روند مبارزه با عناصر تکفیری و متحدان منطقه‌ای آنان، وارد مراحل تازه‌ای شده است. در سوریه ائتلاف جهانی تررویست‌ها همچنان شهروندان سوری را به خاک و خون می‌کشند. در لبنان و بحرین و عربستان نیز همچنان نزاع ادامه دارد و منطقه همچنان کانون اتفاقاتی است که به منظور تغییر ژئوپولتیک آن طراحی شده است.  
   
«تابناک» به منظور پوشش جامع و کامل آخرین تحولات منطقه، اقدام به راه‌اندازی صفحه‌ای ویژه با همین نام کرده که به آخرین اخبار و تحلیل‌ها درباره این موضوع اختصاص دارد. جدیدترین مطالب مربوط به این تحولات را می‌توانید در صفحه تحولات منطقه بخوانید. 



سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر