بازدید 1665

آسیب دیدگی یحیی توره و نگرانی فیروزه‌ای پوشان

کد خبر: ۴۹۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱ 26 April 2015
هافبک ساحل عاجی منچستر سیتی در دیدار این تیم برابر استون ویلا آسیب دید و به احتمال زیاد در دیدار برابر تاتنهام نمی‌تواند به میدان رود.

به گزارش ایسنا، منچستر سیتی در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود از استون ویلا پذیرایی کرد و توانست با نتیجه 3 بر 2 برابر این تیم به پیروزی برسد. هر چند منچستر سیتی در این دیدار به پیروزی رسید اما آسیب دیدگی یحیی توره ستاره این تیم در میانه میدان کام پیروزی را بر هواداران سیتی تلخ کرد. توره در دقیقه 46 بازی آسیب دید و جای خود را به فرنادینیو برزیلی داد. هنوز باشگاه منچستر سیتی میزان آسیب دیدگی توره را اعلام نکرده است.

پیگرینی درباره آسیب دیدگی توره گفت: متاسفانه توره از ناحیه زانو آسیب دید و هنوز نمی دانم که آیا او می تواند در دیدار بعدی برابر تاتنهام ما را همراهی کند یا نه. توره بازیکن تاثیرگذاری برای ما است البته باید این را هم بگویم که سمیر نصری و کلیچی به شرایط بازی رسیده اند و می توانند در دیدارهای آینده ما را همراهی کنند.

توره در فصل جاری 26 بازی برای منچستر سیتی انجام داده و توانسته 8 گل به ثمر رساند. او در مقایسه با فصل قبل عملکرد ضعیف تری در سیتی داشته و حتی صدای اعتراض پیگرینی را نیز درآورد البته به احتمال زیاد توره آخرین فصل حضور خود در سیتی را پشت سر می گذارد و پایان فصل به اینتر خواهد رفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان