بازدید 2339

اسکوچیچ: بازی با تیم ذوب آهن حکم فینال را دارد

کد خبر: ۴۹۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰ 26 April 2015
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از نظر من برای فولاد خوزستان حکم یک فینال را دارد.

دیدار تیمهای فوتبال فولاد خوزستان وذوب آهن اصفهان ازهفته بیست وهفتم لیگ برتر باشگاه های ایران ساعت 18 روز یکشنبه ( فردا ) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

دراگان اسکوچیچ که بعدازظهر شنبه درنشست خبری قبل ازبازی به سوولات خبرنگاران پاسخ می داد ،اظهار داشت : به همین دلیل همه باید دست بدست هم بدهیم ، از هوادار گرفته تا بازیکنان دراین مسابقه پیروز شویم .

وی اضافه کرد: با همه احترامی که برای گل محمدی وتیمش قائل هستم تیم ما دراین دیدار ناچار به برد است تاکماکان درصدرجدول باقی بمانیم .

اسکوچیچ با اشاره به اینکه دوست ندارد از مشکلاتی که برای تیمش در فصل جاری اتفاق افتاد سخن بگوید، اظهار داشت: با توجه به این اتفاقات اکنون زمان آن است که با نتیجه گیری ، امتحان خود را پس بدهیم و دل هواداران خود را شاد کنیم .

وی یادآور بازیهای آسیایی شد و گفت: دربازیهای آسیایی ما باید 30 نفر اسم می دادیم حال آنکه تیم ما فقط 13نفر بود و با تیمهایی مثل الهلال و السد بازی کردیم که دارای دو تیم بودند.

اسکوچیچ اظهار داشت: با اینحال ما در بازی با تیم السد بچگانه باختیم به همین دلیل این باخت مرا زیاد ناراحت کرد.

وی با بیان اینکه تیم فولاد هم چون سه تیم دیگر ایران در دو جبهه مبارزه کرد، گفت: حال آنکه در لیگ باید با تیمهای بازی کنیم که نسبت به ما از استراحت بیشتری برخوردارند و همین مساله کار را سخت کرده است. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل