بازدید 1701
هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال

تلاش مس و نساجی برای رسیدن به پلی‌آف

کد خبر: ۴۹۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵ 26 April 2015
دو تیم مس کرمان و نساجی مازندران در تلاش هستند تا در هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول در گروه نخست برای رسیدن به پلی‌آف با حریفان خود رقابت کنند.

به گزارش فارس، هفته پایانی رقابت‌‌های لیگ دسته اول در گروه نخست عصر فردا به صورت هم زمان از ساعت 16:45 دقیقه در گروه نخست برگزار خواهد شد تا سرنوشت تیم راه یافته به پلی‌آف و همچنین تیم‌های سقوط‌کننده مشخص شوند.

تیم فوتبال فولادنوین اهواز که هفته گذشته جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرده بود در این هفته به مصاف نفت و گاز گچساران خواهد رفت که با 22 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و سقوطش به لیگ دسته دوم قطعی شده است.

دو تیم مس کرمان و نساجی مازندران در این گروه به دنبال رسیدن به پلی‌آف رقابت‌ها هستند تا با تیم دوم گروه دیگر رقابت کنند و برنده با تیم چهاردهم لیگ برتر رقابت داشته باشد تا تکلیف سومین تیم راه یافته به لیگ برتر مشخص شود.

در این هفته مس کرمان میزبان آلومینیوم هرمزگان است. مسی‌ها با 35 امتیاز در رده دوم قرار دارند و در طرف دیگر آلومینیوم 31 امتیازی است و در رده چهارم قرار گرفته است.

نساجی مازندران نیز میهمان گیتی‌پسند اصفهان است. نساجی با 33 امتیاز در رده سوم قرار دارد و در این هفته باید به مصاف گیتی‌پسندی برود که با 28 امتیاز خطر سقوط این تیم به لیگ دسته دوم وجود دارد با توجه به اینکه سه تیم به صورت مستقیم به لیگ دسته دوم سقوط خواهند کرد و یک تیم نیز به دیدار پلی‌آف خواهد رفت.

گیتی‌پسند با 28 امتیاز در رده هفتم قرار دارد و این در حالی است که نیروی زمینی با 25 امتیاز در رده دهم  قرار دارد و اگر نتایج رقبا به گونه‌ای رقم بخورد که بتوانند امتیاز کسب کنند و از طرف مقابل گیتی‌پسند شکست بخورد احتمال سقوط این تیم به لیگ دسته دوم وجود دارد. البته این در حالی است که اختلاف گل حریفان با این تیم جبران شود.

برنامه هفته پایانی رقابت‌ها به شرح زیر است:

مس کرمان - آلومینیوم

استقلال اهواز - فجر سپاسی

نفت و گاز گچساران - فولاد نوین اهواز

گیتی‌پسند - نساجی مازندران

نیروی زمینی - شهرداری اردبیل

تربیت نوین یزد - ایران جوان بوشهر

جدول گروه اول در پایان هفته بیست و یکم به شرح زیر است:

با توجه به اینکه سه تیم به صورت مستقیم به لیگ دست دوم سقوط خواهند کرد و تیم رده نهم به دیدار پلی‌آف می‌رود سقوط نفت و گاز گچساران و تربیت نوین یزد به لیگ دسته دوم قطعی شده و 4 تیم گیتی‌پسند، ایران‌جوان بوشهر، استقلال اهواز و نیروی زمینی در خط سقوط به لیگ دسته دوم قرار دارند.

1- فولاد نوین اهواز 42 امتیاز

2- مس کرمان 35 امتیاز

3- نساجی مازندران 33 امتیاز

4- آلومینیوم هرمزگان 31 امتیاز

5- فجر سپاسی 30 امتیاز

6- شهرداری اردبیل 30 امتیاز

7- گیتی‌پسند اصفهان 28 امتیاز (تفاضل گل 4)

8- ایران جوان بوشهر 28 امتیاز (تفاضل گل -2)

9 استقلال اهواز 26 امتیاز (تفاضل گل - 5)

10 - نیروی زمینی 25 امتیاز (تفاضل گل -3)

11- نفت و گاز گچساران 22 امتیاز

12- تربیت نوین یزد 10 امتیاز

رقابت‌های هفته پایانی گروه دوم روز سه شنبه 8 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان