بازدید 1816

بوی قهرمانی در مونیخ پیچید

کد خبر: ۴۹۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷ 26 April 2015
بایرن مونیخ با برتری برابر هرتابرلین سه امتیاز دیگر می‌خواهد تا قهرمانی خود در بوندسلیگا را قطعی کند.

به گزارش ایسنا، در آخرین بازی روز شنبه بوندسلیگا بایرن مونیخ در آلیانس آرنا میزبان هرتابرلین بود و در شبی که مانوئل نویر درخشش خیره کننده‌ای در ترکیب تیمش داشت، سه امتیاز مسابقه در مونیخ ماند تا بایرن برای قهرمانی در بوندسلیگا به سه امتیاز دیگر نیاز داشته باشد.

بازی در نیمه اول نسبتا آرام دنبال شد و دو تیم موقعیت های گل زیادی روی دروازه‌ها خلق نکردند. بایرن که چهارشنبه باید در نیمه نهایی جام حذفی برابر دورتموند به میدان برود، چندان خودش را به آب و آتش نزد تا نیمه نخست بدون گل به پایان برسد. در نیمه دوم دقیقه 55 نیکو شولتس بهترین موقعیت را برای زدن گل او بازی داشت اما نویر در مصاف تک به تک به زیبایی توپ او را به کرنر فرستاد. دقیقه 79 ضربه سر شواین اشتایگر به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد اما لحظاتی بعد خود این بازیکن موفق شد گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

شواین اشتایگر در حالی در این دیدار گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند که صحبت از جدایی او از بایرن در پایان فصل به گوش می‌رسد.

به این ترتیب بایرن مونیخ به سه امتیاز این دیدار حساس رسید و همچنان بالاتر از ولفسبورگ در صدر جدول قرار گرفت و با کسب یک برد دیگر در هفته آینده یا توقف ولفسبورگ در دیدار فردا شب، قهرمان شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار