بازدید 1918
آیت الله صافی گلپایگانی:

مسئولان به معنای واقعی کلمه، خادم مردم باشند

آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید گفت: مسئولان برای رفاه مردم و جلب رضایت آنان، انجام وظیفه نمایند و به معنای واقعی کلمه، خادم مردم باشند.
کد خبر: ۴۹۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴ 25 April 2015
آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید گفت: مسئولان برای رفاه مردم و جلب رضایت آنان، انجام وظیفه نمایند و به معنای واقعی کلمه، خادم مردم باشند.

به گزارش ایرنا  وی عصر شنبه در دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درقم افزود: کار شما به نظر من بسیار مقدّس و با اهمیت است و می توان گفت یکی از بزرگترین عبادت هاست.

وی ادامه داد: بحمدالله این وزارتخانه سعی و تلاشش این است که به بندگان خداوند بخصوص محرومان و مستمندان خدمات صادقانه انجام دهد؛ سعی کنید در برابر این خدمت بزرگی که افتخار آن نصیب شما شده است، شاکر باشید و خدمت به مردم را برای خود سرمایه بزرگی بدانید.

آیت الله صافی گلپایگانی در ادامه با توجّه به اینکه سازمان بهزیستی زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است بیان داشت: خدمت به معلولان و سالمندان و افراد ضعیف و ناتوان، یکی از بالاترین عبادت های الهی است که دین مقدّس اسلام و حضرات معصومین (ع) به آن توصیه های فراوانی نموده اند،اگر همه با این فکر و اندیشه وارد شوند، مشکلات کم کم برطرف گشته و مردم در آسایش و رفاه خواهند بود.

آیت الله صافی گلپایگانی در پایان برای موفقیت بیشتر دکتر ربیعی و همکاران و همه کارمندان این وزارتخانه بزرگ دعا کرد و گفت: انشاء الله با خدماتی که انجام می دهید، تحت عنایات و توجّهات حضرت بقیة الله (عج) باشید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار