بازدید 3023
هفته سی‌و‌سوم لالیگا

بارسلونا ۱۰ نفره دربی کاتالونیا را از اسپانیول برد

کد خبر: ۴۹۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹ 25 April 2015
تیم تحت هدایت لوئیس انریکه با برتری مقابل اسپانیول یک گام دیگر به قهرمانی در فصل جاری لالیگای اسپانیا نزدیکتر شد.

به گزارش تسنیم، هفته سی‌و‌سوم رقابت‌های فوتبال لالیگای اسپانیا از ساعت 18:30 امروز (شنبه) با برگزاری دربی کاتالونیا میان دو تیم همشهری بارسلونا و اسپانیول دنبال شد. این بازی که در ورزشگاه کورنیا ال‌پارت برگزار می‌شد با برتری 2 بر صفر بارسلونا به پایان رسید تا این تیم جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی لالیگا استحکام بخشد.

شاگردان لوئیس انریکه در این بازی ابتدا در دقیقه 17 توسط نیمار به گل رسیدند و گل دوم این تیم را هم لیونل مسی آرژانتینی در دقیقه 25 وارد دروازه حریف کرد. همچنین در دقیقه 54 بازی جوردی آلبا از بارسا از زمین بازی اخراج شد و هکتور مورنو از اسپانیول هم در دقیقه 90 با کارت قرمز داور جریمه شد.

بارسلونای صدرنشین با این برد شمار امتیازاتش را به عدد 81 رساند و فاصله خود را با رئال مادرید، تیم دوم جدول رده‌بندی به پنج امتیاز افزایش داد.

هفته سی‌و‌سوم لالیگا امشب (شنبه) با برگزاری دو دیدار پیگیری می‌شود که بر این اساس از ساعت 20:30 رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو از الچه میزبانی می‌کند و از ساعت 22:30 ختافه در دیداری خانگی به مصاف لوانته می‌رود. همچنین ساعت 30 دقیقه بامداد فردا (یکشنبه) رئال سوسیه‌داد میزبان ویارئال است.

در جدول رده‌بندی لالیگا، بارسلونا با 81 امتیاز صدرنشین است، رئال مادرید با 76 امتیاز در مکان دوم جای دارد و اتلتیکومادرید 69 امتیازی جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر