بازدید 2626

درگیری شدید عناصر طرفدار منصور هادی و نیروهای ارتش یمن در تعز

کد خبر: ۴۹۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴ 25 April 2015
عناصر مسلح طرفدار رئیس‌جمهور مستعفی یمن همزمان با حملات هوایی عربستان سعودی به مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی در تعز، در حال پیشروی در این شهر هستند.

به گزارش «تابناک»، درگیری‌های شدیدی امروز(شنبه) بین نیروهای ارتش یمن و نیروهای طرفدار عبدربه منصور هادی در مناطق مختلف شهر تعز از جمله منطقه «کلابه» و «حی الشماسی» رخ داده است.

به گفته شاهدان عینی، تبادل آتش میان عناصر مسلح طرفدار رئیس‌جمهور مستعفی و نیروهای ارتش از صبح امروز آغاز شده است و هنوز ادامه دارد و همین مساله موجب ایجاد رعب و وحشت ساکنان تعز شده است.

از سوی دیگر، منابع خبری یمن گزارش دادند که عناصر مسلح طرفدار منصور هادی با پیشتیبانی عربستان و حملات هوایی آن به مراکز نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی وابسته به جنبش انصارالله، در حال پیشروی در این شهر هستند.

منابع خبری همچنین گزارش دادند که جنگنده‌های سعودی امروز مقر انصارالله در شهر تعز و منطقه «الحوبان» را بمباران کردند.

تجاوزات هوایی سعودی به شهر تعز در حالی صورت می‌گیرد که درگیری‌های شدیدی در مناطق حوض الاشرف، بیمارستان الثوره، منطقه چهارم و جوله القصر میان عناصر طرفدار هادی و نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله وجود دارد.

نیروی هوایی ائتلاف ضد حوثی به رهبری عربستان سعودی در حال بمباران مواضع شبه نظامیان حوثی در شهر تعز در یمن است.

در همین ارتباط، شبکه المیادین نیز گزارش داد که درگیری‌های شدیدی میان القاعده و حزب اخوانی «الاصلاح» در شهر تعز آغاز شده است و در این درگیری‎ها از سلاح‎های سنگین استفاده شده است.

تجاوزات هوایی صبح امروز عربستان سعودی به شهر تعز سه کشته و هشت زخمی بر جای گذاشت.


فارس
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار