بازدید 6133

ارتش سوریه در اطراف «جسرالشغور» مستقر شد

نظامیان ارتش سوریه موفق شدند، با تمرکز در اطراف منطقه جسر الشغور بار دیگر در این منطقه نیروهای خود را متمرکز کنند.
کد خبر: ۴۹۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 25 April 2015
نظامیان ارتش سوریه موفق شدند، با تمرکز در اطراف منطقه جسر الشغور بار دیگر در این منطقه نیروهای خود را متمرکز کنند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سانا، منابع نظامی ارتش سوریه اعلام کردند: ارتش موفق شد بار دیگر نیروهای خود را در منطقه جسر الشغور مستقر کند و با این اقدام از وقوع قربانیان در بین اهالی بی دفاع این منطقه به دست نیروهای وابسته به جبهه النصره وابسته به القاعده جلوگیری کند.

این منابع نظامی ارتش سوریه در ادامه اعلام کردند: هم اکنون نظامیان ارتش سوریه در حال تمرکز مجدد نیروهای خود در جسر الشغور هستند و پایگاه های دفاعی خود را از طریق متمرکز کردن عملیات خود بر صفوف تروریست های جبهه النصره در جسر الشغور تقویت می‌کنند.

برخی از فعالان وابسته به گروه های تروریستی امروز اعلام کردند که جبهه النصره شاخه نظامی گروه تروریستی القاعده در سوریه موفق شده که بخش‌های بزرگی از منطقه جسر الشغور را به تصرف در آورد، این نخستین باری بود که جبهه النصره طی چهار سال اخیر توانسته بود به این اندازه خود را به جسر الشغور نزدیک کند.

خبرگزاری رویترز در این باره گزارش داد، گروه های مسلح موفق شدند خود را به داخل منطقه جسر الشغور که واقع در مسیر واصل بین دو شهر لاذقیه و حلب است برسانند.

 نیروهای ارتش سوریه در آگوست سال 2011 نیز در یک عملیات غافلگیر کننده توانسته بود این منطقه راهبردی را از سیطره گروه‌های مسلح خارج کنند.

خبرگزاری سانا امروز اعلام کرد: نیروی هوایی ارتش سوریه در یک سری عملیات متمرکز و دقیق توانست با انجام حملات هوایی به مناطق بشلامون ، عین البارده و عین السوده در منطقه جسر الشغور در حومه ادلب بسیاری از پایگاه و خودروهای تروریست ها را منهدم کند.

همین منابع نظامی به خبرگزاری سانا افزودند: واحدهای نظامی از ارتش سوریه موفق شدند در یک سری عملیات هماهنگ نظامی هسته های تروریستی را در بخش هایی از شهر حلب را به صورت کامل منهدم سازند و یک سری عملیات برای مبارزه با گروه های تروریستی در منطقه ایستگاه حرارتی در روستای بشقاتین در حومه حلب انجام دادند.

این منابع همچنین تاکید کردند: در حومه درعا واحدهای نظامی از ارتش سوریه موفق شدند بسیاری از تروریست های وابسته به جبهه النصره را در شمال تل المال را نابود کنند، همچنین تلاش آنها را برای نفوذ و رخنه به داخل منطقه تل مشمش در حومه درعا با شکست روبه رو کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس