بازدید 1991

ایالت‌متحده از حادثه طبس درس عبرت بگیرد

کد خبر: ۴۹۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 25 April 2015
نماینده مردم فردوس، طبس و بشرویه در مجلس، با بیان اینکه حادثه طبس بار دیگر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اراده خداوند در برتری ملت ایران و شکست دشمنان را نشان داد، گفت: صورت آمریکا در طبس به خاک مالیده شد.

محمدعلی عبداله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به فرا رسیدن سالروز حادثه طبس، گفت: این روز نماد پوشالی بودن قدرت آمریکا و پیروزی ملت ایران علیه استکبار است.

نماینده مردم فردوس، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ایران در آن زمان با توجه به تازه بودن وقوع انقلاب اسلامی و درگیری‌های گروه‌ها از نظر نظامی در شرایط مطلوبی نبود، حال شاهد هستیم که در این شرایط ارتش آمریکا با فرمان کارتر رئیس جمهور این کشور به ایران حمله نظامی می‌کند، اما غافل از اینکه خداوند متعال مردم انقلابی و آزاده ایران را یاری می‌کند.

وی ادامه داد: حادثه طبس این موضوع را به کشورهای استکباری به‌ویژه آمریکا گوش زد می‌کند، که قطعا باید از این حادثه درس عبرت گرفته و از تکرار چنین اشتباهاتی در منطقه پرهیز کنند.

عبداله‌زاده گفت: در چند سال اخیر مقامات آمریکایی‌ها بارها جمهوری اسلامی را تهدید به حمله نظامی کرده‌اند، این در حالی است که همگان می‌دانند که این کشور و تمام وابستگان آن قدرت رویارویی با ملت و نظام ایران را ندارند.

وی ادامه داد: حادثه طبس بار دیگر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اراده خداوند در برتری ملت ایران و شکست دشمنان را نشان داد.

نماینده مردم فردوس، طبس و بشرویه در مجلس، افزود: حادثه طبس برای آمریکا که خود را سرور تمام کشورها می‌دانست، بسیار گران تمام شد، زیرا این حادثه موجب شد که دیوار اقتدار و حکمرانی آمریکا در جهان بشکند.

حادثه صحرای طبس یک حادثه به یادماندنی است که در روز ‌5 اردیبهشت سال ‌1358در منطقه ای از صحرای طبس اتفاق افتاد که در این حادثه که نمودی از قدرت بی‌همتای خداوند برای شکست دشمنان ایران و اسلام بود، نظامیان آمریکا با تجهیزات آن همگی با قدرت خداوند نابود شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار