بازدید 2377
خستگی بازیکنان طبیعی است

منصوریان: از فنون آقا فیروز استفاده می‌کنم

کد خبر: ۴۹۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 25 April 2015
علیرضا منصوریان بعد از دو هفته ناکامی در لیگ و با خستگی زیاد به مصاف ملوان می رود.

به گزارش "ورزش سه"، منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با ملوان از خستگی بالای بازیکنان تیمش صحبت کرد:

14 روز سخت داشتیم
14 روز سخت را گذراندیم و لازم بود هم به لحاظ بدنی و هم روحی تیم را به شرایط آمادگی برسانیم. از بازی دو روز گذشته که در لیگ قهرمانان آسیا برای منافع کشورمان به میدان رفتیم به خواسته اصلی‌مان یعنی سه امتیاز بازی نرسیدیم اما به خواسته دیگرمان یعنی اضافه شدن چند بازیکن جوان رسیدیم.

ملوان با کریمی متحول شده
من اعتقاد دارم تیم ملوان با آمدن فیروز کریمی متحول شده و با نتایج خوبی که کسب کرده است در حال حاضر امید زیادی به ماندن در لیگ برتر دارد.متأسفانه ما و تیم ملوان در شرایط سختی به هم رسیدیم. ملوان برای فرار از انتهای جدول می‌جنگد و به سه امتیاز این بازی نیاز شدیدی دارد، ما نیز برای رقابت با تیم‌های بالای جدول و رسیدن به صدر به دنبال سه امتیاز بازی خانگی هستیم. خوشبختانه بازیکنان ما از لحاظ روحی و بدنی کاملا آماده هستند و با آمادگی کامل به مصاف ملوان می‌روند.

برنامه ریزی لیگ ایراد دارد
با تمام احترامی که برای مسئولان سازمان لیگ از جمله آقایان تاج و ساکت قائلم و همچنین معتقدم اگرچه در این دو سال برای مسابقات لیگ خیلی خوب برنامه‌ریزی شد اما این فصل یک جای برنامه‌ریزی ایراد دارد.متأسفانه برای تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، خوب برنامه‌ریزی نشده است. در حال حاضر که در اواخر فصل هستیم تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مجبورند هر چهار روز یک بار به میدان بروند، در حالی که حریفان این تیم‌ها برای هر بازی هشت روز استراحت می‌کنند.

خستگی بازیکنان طبیعی است
در حال حاضرکه اواخر مسابقات است، طبیعی است که عضلات بازیکنان فرسوده و خسته شود. بازیکنان تیم ما امسال در سه جبهه جنگیدند. ما در جام حذفی به فینال رسیدیم، در لیگ هم مدعی جدی قهرمانی هستیم و در لیگ قهرمانان آسیا نیز هدفمان دفاع از پرچم ایران است. با این شرایط طبیعی است که بازیکنان خسته باشند.اعتقاد باشگاه نفت این است که هم لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان آسیا از منافع باشگاه محسوب می‌شوند و باید در این مسابقات بهترین نتایج را بگیریم.

بازی با فولاد را به خاطر برنامه لیگ از دست دادیم
‌ بهتر بود سازمان لیگ به جای برگزاری هر چهار روز یک مسابقه، فاصله پنج روز و نیم را برای مسابقات در نظر می‌گرفت که تیم‌ها یک روز ریکاوری کرده و دو روز بتوانند تمرین کنند و با پتانسیل کامل وارد مسابقات شوند. ما دیدار مقابل فولاد را به خاطر این از دست دادیم و اگر اندوخته نداشتیم از قهرمانی جا می‌ماندیم.

بازی با پاختاکور فراملی بود
بازی نفت مقابل پاختاکور ازبکستان یک دیدار فراملی بود، چرا که ما در همه بازی‌ها تیم‌ها را تحت فشار می‌گذاشتیم اما ازبک‌ها بازی فیزیکی را به نمایش گذاشتند. ما پس از انجام این بازی یک روز استراحت و یک روز ریکاوری داشتیم و تنها امروز یک جلسه تمرین را پشت سر می‌گذاریم.

این روزها به من سخت می گذرد
اگر تقویم مسابقات درست دیده نشود، قول می‌دهم که هیچ زمانی نماینده قدرتمندی از ایران در مراحل پلی‌آف و مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا نخواهیم داشت. ما بین دیدار پدیده خراسان و تراکتورسازی تبریز با العین امارات بازی داریم که باید در این دیدار از پرچم کشورمان دفاع کرده و سپس به دیدار صبا برویم. من از مشاوران و اساتید خودم کمک گرفتم تا دنبال یک راهکار باشیم. تأکید می‌کنم که این روزها به ما سخت می‌گذرد.

از فن های آقا فیروز استفاده می کنم
احترام کریمی محفوظ است اما قرار نیست او را مهار کنیم. این افتخار را داشتم که در استقلال شاگرد کریمی باشم و امیدوارم بتوانم از فن‌هایی که از او یاد گرفتم، استفاده کنیم. کریمی مربی جذابی است اما طوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که آقا فیروز حواسش به حاشیه‌ها نباشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار