بازدید 4252
آن فرد به خانواده ام فحاشي کرد

خانزاده: هوادارن پرسپولیس حلالم کنند

کد خبر: ۴۹۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 25 April 2015
درگيري محمدرضا خانزاده با هوادار پرسپوليس بعد از ديدار با لخويا در قطر، حواشي زياد داشت، او معتقد است که که اين اتفاق يک سناريو از پيش تعيين شده بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خانزاده گفت: بعد از بازی در آن شرایط و آن گرما و بعد از باخت پرسپولیس با آن نتیجه درخشان، همه بازیکنان در ناراحتی و فشار بودیم. داشتم به سمت رختکن می رفتم که دیدم شخصی من را صدا کرد و با صدای بلند نسبت به من الفاظی را به کار برد که کاسه صبرم لبریز شد.

اگر به خودم توهین می کرد عصبانی نمی شدم
بعد از بازی با آن شرایط سخت، شخصی به سمت من حرکت کرد و در فاصله سی سانتی به من فحاشی کرد. فکر نمی کنم هیچ کس اجازه بدهد که شخصی به ناموس و خانواده اش توهین کند. یک لحظه یاد خانواده افتادم که وقتی من بازی دارم چطور سر نماز دعایم می کنند، از کوره در رفتم. اگر به خود من توهین کرده بود برایم مهم نبود، اما اینکه به خانواده و ناموس من فحاشی کرد برایم خیلی سنگین بود.

باز هم این کار را می‌کنم
اگر صد بار دیگر هم کسی به خانواده و ناموس من توهین کند مقابلش می ایستم. من از همه خواهش می کنم که اسم هوادار روی این شخص نگذارند. این افراد هوادار نیستند! هوادارهای پرسپولیس همان کسانی هستند که یک فصل در بدترین شرایط از تیم حمایت کردند و در بازیهای آسیایی 100 هزار نفر به استادیوم آمدند و ما را تشویق کردند.

دست هوادران پرسپولیس را می بوسم
فکر نمی کنم هیچ مردی در کره زمین باشد که وقتی به ناموسش توهین می کنند، فقط نگاه کند. من می خواهم فوتبال نباشد، اگر قرار باشد اینطور به خانواده من بی احترامی شود. در کجای دنیا یک همچین اتفاقی می افتد؟! این شخص هوادار نبود. هوادار واقعی پرسپولیس اینطور رفتار نمی کند. هواداران ما سرمایه های فوتبال ما هستند و همیشه تیم را همراهی می کنند. من دست تک به تک آنهایی را که حامی پرسپولیس هستند می بوسم.

خانزاده را قضاوت نکنید
من متاسفم که می بینم بعضی از اشخاص با شنیدن بی احترامی این شخص به من، خانزاده را قضاوت کردند، در حالی که نمی دانستند چه اتفاقی افتاده است. من خدا را دارم هر کسی هم حرفی می زند، مطمئن هستم که خدا جواب تک تک آنها را می می دهد. هیچ وقت یک هوادار چنین برخوردی نمی کند شاید انتقاد کند و یا صدایش را بالا ببرد، ولی هیچ وقت نمی آید در سی سانتی صورت بازیکن به او فحش ناموسی بدهد.

در گیری روی سناریو از پیش تعیین شده
من صدر در صد مطمئن هستم که چنین اتفاقی از روی یک سناریو از پیش تعیین شده، انجام شده است. حتی دوربین آنها هم آماده بود و بعد از آن هم با خبرنگاران، مصاحبه کرد. یعنی آنها می دانستد که چون من در بازی تیم ملی امید بخاطر فحاشی بازیکن حریف به ایران و ایرانی ناراحت شده بودم پس آدم متعصبی هستم و اجازه نمی دهم که کسی از خط قرمزهای من عبور کند. برای همین هم با توهین به خانواده و ناموسم، می دانستند که من ساکت نمی نشینم. نمی خواهم کار خودم را توجیح کنم، اما هیچ کس حق توهین به ناموس من را ندارد. هوادار واقعی پرسپولیس هرگز چنین کاری نمی کند و من اگر آنها را ناراحت کردم، معذرت می خواهم و از آنها می خواهم که من را حلال کنند.

48 ساعت بی خوابی
من آن فرد را و همه کسانی را که بعد از آن بدون اینکه بدانند چه اتفاقی برای من در قطر افتاده و نسبت به من موضع گرفتند را به خدا واگذار می کنم. کسانی که اینطور با زندگی آدم بازی می کنند. الان 48 ساعت است که نخوابیدم. نمی دانم چرا باید به خانواده من توهین شود؟! فوتبال خیلی بالا و پایین دارد و همه بازیکنان گاهی تشویق می شوند و گاهی هم علیه آنها شعار می دهند و این طبیعی است. اما باور کنید اینکه یک نفر در 30 سانتی شما فحش ناموسی بدهد بعد هم فیلم بگیرد و مصاحبه کند معلوم است که از قبل برنامه ریزی داشته. حتی اگر به خودم فحش داده بود اینقدر ناراحت نمی شدم.

در پست غیر تخصصی، بازده ندارم
نمی توانم در مورد اینکه عملکردم در بازی با لخویا چطور بوده نظر بدهم. فکر می کنم که آقای برانکو باید در مورد این مساله نظر بدهد. متاسفانه امسال در پرسپولیس مشکلات زیادی داشتیم که نمی خواهم در مورد آنها حرفی بزنم، اما اینکه من با 188 سانتی متر قد لب خط بازی می کنم، روی عملکرد من تاثیر منفی داشته، پست اصلی من همیشه دفاع وسط بوده در کل رده های سنی تیم ملی و باشگاهی هم همیشه از نونهالان تا بزرگسالان در همین پست بازی کرده ام. فیزیک من و قدرت بدنی که دارم در آن پست بهتر جواب می دهد، اما متاسفانه در پرسپولیس همیشه در چپ و راست و لب خط بازی کردم و فکر می کنم بازی کردن در پست غیر تخصصی ام باعث شده که بازده همیشگی را نداشته باشم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار