بازدید 3663

خوانساری رئیس اتاق تهران شد

با اخذ ۵۱ رای از ۵۵ عضو حاضر در اولین جلسه هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، مسعود خوانساری به عنوان رئیس انتخاب شد.
کد خبر: ۴۹۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶ 25 April 2015
با اخذ ۵۱ رای از ۵۵ عضو حاضر در اولین جلسه هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، مسعود خوانساری به عنوان رئیس انتخاب شد.

به گزارش مهر، اولین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران در دوره جدید، صبح امروز با حضور ۵۵ عضو هیات نمایندگان از دولت و فعالان اقتصادی، تشکیل و رای گیری برای انتخاب رئیس و هیات رئیسه آغاز شد.

بر این اساس، تنها کاندیدای ریاست بر اتاق تهران در این دوره، مسعود خوانساری بود که توانست با کسب ۵۱ رای از ۵۵ رای ریخته شده به صندوق انتخابات، به عنوان رئیس انتخاب شود. در این جلسه ۵ نفر از اعضای هیات نمایندگان اتاق، در جلسه حاضر نبودند.

همچنین با رای گیری برای انتخاب نایب‌رئیس اول و دوم اتاق بازرگانی تهران، مهدی جهانگیری با کسب ۴۷ رای به عنوان نایب رئیس اول و علامیرمحمدصادقی با کسب ۴۵ رای به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند. از سوی دیگر، حامد واحدی با کسب ۴۹ رای، به عنوان خزانه دار انتخاب شد.

علامیرمحمد صادقی به عنوان نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران معرفی شد و به دلیل عدم کسب رای از سوی فعالان اقتصادی در هشتمین دوره، از حضور به عنوان نماینده بخش خصوصی در اتاق دوره هشتم، باز ماند.

به گزارش مهر، هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران ۱۸ اسفندماه سال گذشته برگزار شد و بر این اساس ۴۰ نماینده بخش خصوصی از سوی فعالان اقتصادی انتخاب شدند، همچنین ۲۰ نماینده دولت نیز از سوی محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت برای عضویت در هیات نمایندگان معرفی شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
*لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
1 + 1 =
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار