بازدید 8210

پایان زن 47 ساله با کمک بلندترین برج تهران

کد خبر: ۴۹۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹ 25 April 2015
زن 47 ساله صبح پنجشنبه گذشته خودش را از طبقه چهارم برج میلاد به قصد خودکشی به پایین پرتاب کرد و به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

به گزارش فرهیختگان، این زن که در رستوران طبقه چهارم بلند‌ترین برج خاورمیانه تصمیم خود را عملی کرد وقتی دید پنجره‌های برج باز نمی‌شود تصمیم گرفت خود را از میان پله‌ها به پایین پرتاب کند.

شاهین مظفری یکی از مسئولان روابط‌ عمومی برج میلاد درباره جزئیات این خبر گفت: «پنجره‌های برج به صورتی نیستند که بازدیدکنندگان بتوانند پنجره‌های طبقات بالا را باز کنند و فقط برای زیبایی و نورگیر بودن دیوارهای دورتادور شیشه‌ای انتخاب شده است.»

 او همچنین گفت: «این خانم از داخل، خود را پرتاب کرده و پیکرش نیز در وسط سالن افتاد.»

مظفری این موضوع که برخی سایت‌ها خبر داده‌اند برای این خانم مشکلی در رستوران برج میلاد پیش آمده که منجر به خودکشی شده را تکذیب کرد و ادامه داد: «این خانم از ابتدای ورود به برج قصد خودکشی داشته و نامه خودکشی که در کیف همراهش بوده است نشان خوبی برای این ادعاست.»

 مظفری همچنین تاکید کرد: «خانواده این خانم نیز این موضوع را تایید کردند که به دلایلی این خانم از پیش قصد خودکشی داشته که سوم اردیبهشت‌ماه تصمیم گرفته در برج میلاد این کار را عملیاتی کند.»

مددی، مدیر روابط‌عمومی اورژانس تهران نیز در باره جزئیات این خبر به فرهیختگان گفت: «امدادگران اورژانس پس از رسیدن به پیکر این خانم مرگ وی را تایید کردند و اصلا این شخص به بیمارستان منتقل نشد.» مددی علت اصلی مرگ این خانم را تروما و خونریزی داخلی عنوان کرد و گفت: «با وجود اینکه اورژانس در محل حادثه بوده و فاصله‌ای بین پرت شدن این شخص و رسیدن تکنسین‌های اورژانس بالای سرش نبوده ولی وی به دلیل ضربه شدید در دم جان باخت.»

برج میلاد نخستین باری نیست که به دلیل خودکشی فردی، به تیتر رسانه‌ها تبدیل شده است. نخستین بار دختری دانشجو، قبل از تکمیل برج میلاد خود را به طبقات بالایی این برج رساند و خود را به پایین پرت کرد. پس از آن حادثه نیز چندین نفر دیگر از طبقات مختلف اقدام به این کار کردند و همین موضوع باعث شد مسئولان این برج اقداماتی برای جلوگیری از این مساله انجام دهند.

 این در حالی است که خانم 47 ساله‌ای که سوم اردیبهشت‌ماه امسال خود را از طبقه چهارم این برج پرت کرده است از داخل این کار را انجام داده به‌طوری که جنازه وی در وسط سالن و در کنار آبنماهای طبقه همکف افتاده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار