بازدید 1464

لایحه اصلاح قانون حمایت از معلولان به مجلس می‌رود

کد خبر: ۴۹۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 24 April 2015
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از به اتمام رسیدن لایحه اصلاح قانون حمایت از حقوق معلولان در دولت خبر داد و گفت: به زودی این لایحه که در راستای احقاق حقوق معلولان است تقدیم مجلس خواهد شد.

علی ربیعی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، درباره آخرین وضعیت بررسی لایحه اصلاح قانون حمایت از حقوق معلولان در دولت، افزود: برای جامع تر شدن لایحه اصلاح قانون حمایت از حقوق معلولان پیشنهادات زیادی ارایه شده بود که وزارت کار تمام پیشنهادات را به طوردقیق مورد بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: علت آنکه این لایحه با کمی تاخیر به اتمام رسید بررسی پیشنهادات مذکور بود که البته اکنون در کمیسیون اجتماعی دولت به پایان رسیده است و به زودی تقدیم مجلس خواهد شد.

  خبرهای خوش برای معلولان در سال 94

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مشارکت معلولان در بررسی لایحه اصلاح قانون حمایت از حقوق معلولان خبر داد و گفت: این لایحه در صحن دولت در نوبت رسیدگی قرار دارد و تمام فقدان هایی که در راستای حقوق معلولان بود در آن لحاظ شده  و تلاش شده نواقص قانونی آن نیز برطرف شود.

ربیعی افزود: در سال 94 خبرهای خوشی برای معلولان خواهیم داشت و به نظر می رسد این لایحه می تواند به احقاق حقوق از دست رفته آنها کمک کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی