بازدید 1494

انتقاد از دخالت های نابجا در بورس

کد خبر: ۴۹۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 24 April 2015
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره نوسانات بازار بورس گفت: نوع مدیریت در بورس کشور از لحاظ ساختاری مشکل داشته و دخالت های بی جایی در بورس کشور انجام می شود که این موضوع صحیح نیست و به عدم ثبات در بورس کشور منجر شده است.

حسینعلی حاجی دلیگانی  در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت بازار بورس کشور گفت: بازار سرمایه کشور تحت تاثیر عوامل اقتصادی  و بعضا غیراقتصادی بوده، اما یکی از لازمه های رونق واقعی بورس کشور تقویت بخش تولید است.

دخالت های بی جا به عدم ثبات در بورس کشور منجر شده است

نماینده مردم شاهین شهر،میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید پذیرفت؛نوع مدیریت در بورس کشور از لحاظ ساختاری مشکل دارد.

این نماینده مردم درمجلس نهم افزود:درحال حاضر دخالت های بی جایی در بورس کشور انجام می شود که این موضوع صحیح نیست و به عدم ثبات در بورس کشور منجر شده است.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: باید بورس کشور به نحوی تقویت شود تا این بازار از ثبات برخوردار شده و نتیجه آن رونق تولید و اشتغال زایی باشد.

مصاحبه ها هم می توانند بازار بورس را تحت تاثیر قرار دهند

وی ادامه داد: بخشی از نوسانات بورس کشور تحت تاثیر عوامل غیراقتصادی بوده ،به صورتی که حتی مصاحبه ها نیز می توانند بازار بورس را تحت تاثیر قرار دهند.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: سازمان بورس باید به نحوی فعالیت کند که زمینه جذب نقدینگی ها به این بازار فراهم شود؛به عبارتی با انجام این مهم از رونق بازار دلالی جلوگیری می شود.

عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس یادآورشد:از لازمه های تقویت بورس ،رونق بخش تولید است که برای انجام این مهم باید موانع و مشکلات تولیدکنندگان رفع شود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار