بازدید 3143

كشف 100كيلو موادمخدر و دستگيري 90 نفر

کد خبر: ۴۹۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 23 April 2015
 رئيس پليس پايتخت از كشف قريب به 100كيلوگرم انواع موادمخدر و دستگيري 90 نفر از سوداگران مرگ در عمليات سه شنبه شب پليس خبر داد.

به گزارش آرمان، حسين ساجدي‌نيا پيش از ظهر دیروز با حضور در مقر پليس مبارزه با موادمخدر پايتخت در اين باره گفت: مرحله سوم از طرح برخورد با سوداگران مرگ طي 24ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد و در پي آن 90 نفر از سوداگران مرگ دستگير و 96كيلوگرم انواع موادمخدر نيز از آنان كشف و ضبط شد.

وي افزود: علاوه بر مواد مخدر، تعداد قابل توجهي قرص ترامادول نيز كه به صورت قاچاق وارد كشور شده بود، كشف و ضبط شد.

ساجدي‌نيا با بيان اينكه در ميان دستگيرشدگان برخي هم مصرف‌كننده بودند و هم فروشنده در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران درباره قول شهرداري براي ساخت كمپ‌هاي ترك اعتياد تا پايان سال گذشته گفت: همان‌طور كه گفتم متاسفانه به قولي كه به ما داده شد عمل نشد و اگر اين ظرفيت‌ها آماده شود ما طي ماه‌هاي آينده وضعيت بهتري خواهيم داشت.

 وي در پايان از كاهش 13درصدي وقوع سرقت در فروردين‌ماه نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: طرح‌هاي پليس براي پاسخگويي به درخواست‌ها و مطالبات ادامه خواهد داشت.

 در عمليات پليس 321هزار عدد قرص ترامادول قاچاق كشف و ضبط شد. همچنين يكي از شيوه‌هاي قاچاق موادمخدر كه جاسازي ترياك درون شلنگ آب بود نيز توسط ماموران شناسايي و كشف شده بود. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل