بازدید 2623

منصوریان: نمی‌خواستیم کارمان به هفته آخر کشیده شود

کد خبر: ۴۹۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۳ 23 April 2015
سرمربی تیم نفت ایران گفت: تمام هدفمان این بود که کار صعودمان به هفته آخر کشیده نشود.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پاختاکور که به تساوی یک بر یک انجامید، گفت: همه تلاشمان این بود که سه امتیاز را در خانه حفظ کنیم اما حریف هم برای همین هدف آمده بود. ما می‌خواستیم کار صعودمان به هفته آخر کشیده نشود اما حالا باید صبر کنیم که ببینیم نتیجه دیدار العین و الشباب چه می‌شود. ما امشب دو هدف اصلی داشتیم؛ یکی حفظ صدرنشینی در گروه و دیگری حفظ آمادگی تیم. چون ما در 30 روز گذشته هشت بازی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: بازیکنان جوان خوبی در تیممان داریم. کسی مثل عباس بوعذار و رضا علیاری می‌توانند آینده تیم ملی را تامین کنند. همچنین ما تعدادی بازیکن ملی داشتیم که توانستیم به‌موقع آنها را ریکاوری کنیم؛ هرچند با برنامه سنگینی که سازمان لیگ برایمان چیده است، کارمان مشکل است چون هم باید در لیگ صدرنشینی‌مان را حفظ می‌کردیم و هم در آسیا.

سرمربی نفت در ادامه گفت: از نتیجه راضی نیستم اما از اینکه پس از دو شکست، بازگشتیم و توانستیم امتیاز بگیریم، راضی‌ام. شاید در بازی آخر شرایط طوری رقم بخورد که با یک مساوی برابر العین صعود کنیم و شاید هم به برد نیاز داشته باشیم.

منصوریان درباره تعویض‌هایی هم که در بازی انجام داد، اظهار کرد: تعویض‌های ما به‌موقع بود. ما به دلیل اینکه در 30 روز هشت بازی داشتیم، بخش زیادی از بازیکنانمان تحت فشار بودند، به همین دلیل در ترکیب اولیه پنج تغییر داشتیم و از دقیقه 60 به بعد نیز باید سه تعویض انجام می‌دادیم. تعویض‌هایمان در روند بازی موثر بودند. حریف هم خسته شده بود اما موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد.

منصوریان در ادامه با انتقاد از عملکرد تیم داوری بازی گفت: امروز به داوری خودمان افتخار می‌کنم و به آنها تبریک می‌گویم. امروز در بعضی صحنه‌ها داور با ما نامهربان بود. او انگلیسی قضاوت کرد و در صحنه‌هایی که خشونت وجود داشت، بی‌تفاوت بود. مثلا در یک صحنه پای وحید امیری را قیچی کردند اما داور اعتنایی نکرد. البته اینجا هم مثل لیگ خودمان به داور احترام می‌گذاریم ولی حالا می‌فهمم چرا علیرضا فغانی فینال جام ملت‌ها را سوت زد.

در ادامه، خبرنگاری پرسید آیا تیم نفت برای لحظات حساس پایانی، بازیکن باتجربه‌ای دارد که بتواند تیم را جمع کند؟ که منصوریان پاسخ داد: ما چهار بازیکن زبده بالای 30 سال داریم. مبعلی نزدیک 10 سال در تیم ملی بوده است. غلامرضا رضایی، علی عزتی و وحید حمدی‌نژاد هم بازیکنان باتجربه ما هستند اما وقتی مجموعه‌ای از بازیکنان جوان را در ترکیب خود دارید، خطر کار بالا می‌رود و باید این ریسک را بپذیرید. البته ما باید بیشتر مراقب باشیم. کاری که می‌توانیم بکنیم این است که بازیکنان جوانمان را هرچه زودتر باتجربه کنیم و مسائل را در جلسات فنی به آنها توضیح دهیم. گاهی لازم است بازی را یک بر صفر ببریم بنابراین باید از گلمان دفاع کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر