بازدید 1707

ملی‌پوشان واترپلو در کلاس پیشگیری از دوپینگ شرکت کردند

بازیکنان تیم ملی واترپلوی کشورمان به صلاحدید کادر فنی این تیم در یک دوره کلاس آموزشی پیشگیری از دوپینگ برای آشنایی بیشتر با مواد نیروزا حضور یافتند.
کد خبر: ۴۹۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 22 April 2015
بازیکنان تیم ملی واترپلوی کشورمان به صلاحدید کادر فنی این تیم در یک دوره کلاس آموزشی پیشگیری از دوپینگ برای آشنایی بیشتر با مواد نیروزا حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، تیم ملی واترپلو کشورمان هم اکنون خود را برای حضور در رقابت‌های فیناترافی آماده می‌کند و تمرینات این تیم در استخر 9 دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار می‌شود.

مسابقات فیناترافی در حالی از خرداد ماه سال جاری به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که در این مسابقات آزمایش دوپینگ از اعضای تیم های مختلف به صورت رندوم از سوی افسران وادا (کمیته جهانی مبارزه با دوپینگ) گرفته خواهد شد. اهمیت ویژه این موضوع کادر فنی تیم ملی واترپلو کشورمان را بر آن داشت تا کلاسی آموزشی برای بازیکنان تیم ملی قبل از حضور در این مسابقات را برگزار کنند تا واترپلوئیست‌های ایران با آخرین تغییرات اعمال شده در قوانین کمیته ضددوپینگ و مواد نیروزا آشنا شوند. به همین منظور تیم ملی واترپلو به دستور سیروس طاهریان سرمربی تیم ملی در یک دوره کلاس آموزش پیشگیری از دوپینگ حضور یافت.

همچنین به منظور ایجاد روحیه بین بازیکنان، کادر فنی تیم ملی واترپلو کشورمان در نظر دارد در هفته آتی یک جلسه روانشناسی را برای بازیکنان این تیم برگزار کند تا واترپولیست‌های ایران با آرامش بیشتری تمرینات خود را برای حضور در مسابقات فینا‌ترافی انجام دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس