بازدید 6865

پیگیر استخدام اعضای هیات علمی هستیم

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اخذ مجوز استخدام اعضای هیات علمی در کشور از سازمان مدیریت پیگیری می شود.
کد خبر: ۴۹۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵ 21 April 2015
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اخذ مجوز استخدام اعضای هیات علمی در کشور از سازمان مدیریت پیگیری می شود.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان شمالی، زاهدی در نشست با دانشجویان دانشگاه های استان در محل دانشگاه بجنورد، اظهار کرد: کمبود اعضای هیات علمی در خراسان شمالی کاملا مشهود است بنابراین کسب مجوز استخدام پیگیری می شود.

وی ادامه داد: با توجه به این که سازمان مدیریت به سختی در کشور برای جذب و استخدام مجوز می دهد،اما این سازمان را توجیه می کنیم که اگر اعضای هیات علمی بیشتر باشد توان علمی افزایش می‌یابد.

زاهدی با ذکر این که به دانشگاه های دولتی مجوز احداث خوابگاه داده نمی‌شود، گفت:باید برای احداث خوابگاه بخش خصوصی ورود یابد و مسئولان استان نیز اقدامات لازم برای جذب سرمایه‌گذار را در این حوزه انجام دهند.

وی با بیان این که بودجه سال جاری دانشگاه ها دولتی براساس سرانه دانشجویی توزیع می‌شود، گفت: این نحوه اختصاص اعتبار سبب تحول در مراکز آموزش عالی می‌شود.

زاهدی با بیان این که اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به همه استان‌ها سفر می‌کنند، افزود: اگر به این سفر ها از بعد انتخاباتی نگاه کنیم، برای نمایندگانی که در این استان نیستند حاصلی نداشته و برعکس به ضرر آنان است زیرا فرصت حضور خود را در حوزه انتخابیه مربوطه از دست داد‌ه‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار