بازدید 1814

بانک‌ها کمک‌کار صنعت نیستند

کد خبر: ۴۹۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 21 April 2015
نماینده ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس گفت: بانک‌ها کمکی به صنعت‌گران استان نمی‌کنند.

به گزارش ایسنا، «عمران علی‌محمدی» در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاون اول رییس‌جمهور، وزرای نیرو و کشاورزی و ترکان مشاور ارشد رییس‌جمهور برگزار شد، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به استان ایلام دارد و نمود این نگاه را می‌توان در انتخاب استاندار بومی برای استان دید.

وی با بیان اینکه انسجام خوبی در استان در این دولت ایجاد شده است، افزود: هماهنگی و همراهی بسیار خوبی برای توسعه استان در بین مدیران ایجاد شده و باید گفت که در سال 90 با نفت 140 دلاری تخصیص اعتبارات عمرانی 18 میلیارد تومان بوده که در سال گذشته این رقم به 290 میلیارد تومان افزایش یافت.

علی‌محمدی اضافه کرد: زیرساخت‌های استان مشکل دارند و 14 هزار فارغ‌التحصیل کارشناسی و کارشناسی‌ارشد بیکار در استان نیز بار مضاعفی بر مشکلات استان است که با تصویب منطقه آزاد مهران در مجلس شورای اسلامی و ایجاد رونق اقتصادی در استان می‌توان تا حد قابل‌توجهی بر این مشکلات غلبه کرد.

نماینده ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس با اشاره به اینکه قدمت تاریخی، تنوع زیستی و استفاده از میادین نفتی مشترک با عراق از انتظارات مردم است عنوان کرد: در میادین نفتی مشترک استان با کشور عراق باید گفت که کشور عراق از 2 سال پیش عملیات استخراج از این منابع را آغاز کرده و این در حالی است که ما هنوز کار خاصی را انجام نداده‌ایم.

وی تأکید کرد: 570 میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص‌یافته که در حوزه شمالی استان سد چناره نیازمند اعتبار عمرانی است و توجه مسئولان را می‌طلبد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها