بازدید 2061
جلسه سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اعضای ستاد رالی خاورمیانه

صیدانلو: رالی خاورمیانه باید به بهترین نحو برگزار شود

کد خبر: ۴۹۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 21 April 2015
سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تاکید کرد میزبانی سومین مرحله رالی خاورمیانه باید به بهترین نحو برگزار شود.

به گزارش فارس، روز گذشته جلسه ای با حضور محمود صیدانلو سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی و دیگر اعضای فدراسیون برگزار شد.
در این جلسه، حمیدرضا بتو دبیر فدراسیون توضیحاتی را در خصوص شرایط میزبانی، اقدامات و برنامه هایی که این فدراسیون در نظر گرفته است؛ بیان و در ادامه دیگر مسئولین و دست اندرکاران گزارش اقدامات خود را ارائه کردند.

در این جلسه صیدانلو سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اشاره با اهمیت این رقابت ها، عنوان کرد: با توجه به میزبانی ایران در این رقابت بین المللی که برای اولین بار به طور رسمی انجام خواهد شد، این رالی باید به بهترین نحو برگزار شود.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در پایان اظهار داشت: با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر هیچ مشکلی برای میزبانی این مسابقات وجود ندارد و دیگر اعضای فدراسیون و سایر دست اندرکاران برگزاری رالی خاورمیانه هم باید تلاش کنند تا میزبانی سومین مرحله رالی خاورمیانه به بهترین نحو برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: در این رابطه با استانداری و اداره کل وزارت و ورزش استان فارس هماهنگی های لازم انجام گرفته تا انشاالله میزبانی مطلوبی از ایران به نمایش گذاشته شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر