بازدید 3985

نژادفلاح: پاسخ محکمی به حرف‌های خادم می‌دهم

کد خبر: ۴۹۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 21 April 2015
قائم مقام باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه پاسخ محکمی به صحبت‌های امیررضا خادم دارد، گفت: متاسفانه داوری‌های لیگ جانبدارانه است و مهدی تاج نباید اجازه دهد در ادامه رقابتها رفتارهای غیر عادلانه صورت گیرد.

محمد حسین نژادفلاح در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط این تیم در آستانه بازی با لخویای قطر با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: همانطور که می‌دانید اختلاف امتیاز پرسپولیس با لخویا در جدول کم است. این بازی برای ما تعیین کننده و سرنوشت ساز است. لخویا خود مدعی صعود به مرحله بعد است و به همین دلیل کسب پیروزی در این بازی برای پرسپولیس می‌تواند خیالمان را بابت صعود و صدرنشین به صورت همزمان راحت کند.

وی افزود: بازی با لخویا برای پرسپولیس حکم فینال دارد چون همانطور که گفتم در صورت برد می‌توانیم صدرنشینی و صعود را با هم قطعی کنیم. هرچند در صورت تساوی یا شکست هم فرصت جبران در بازی بعد برابر بنیادکار هست ولی ان شاءالله که در همین بازی صعودمان قطعی شود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد برانکو ایوانکوویچ و اینکه گفته می‌شد حمیدرضا سیاسی قصد برکناری او را دارد، تاکید کرد: همه تفاوت نیمکت و نوع بازی پرسپولیس را با حضور برانکو در بازی با سپاهان شاهد بودند. با وجود اینکه برانکو فرصت زیادی نداشت ولی تاثیرش در نوع بازی پرسپولیس مشخص بود. ضمن اینکه در آن بازی یک پنالتی برای ما گرفته نشده و بازیکن سپاهان هم باید از زمین اخراج می‌شد.

وی ادامه داد: متاسفانه داوری‌ها جانبدارانه است و این اصلا برای مهدی تاج (رئیس سازمان لیگ) و کمیته داوران خوب نیست. مهدی تاج باید دامن خودش را از این حرف‌ها و جانبداری‌ها دور نگه دارد و نگذارد رفتارهای غیر عادلانه صورت بگیرد.

نژادفلاح با بیان اینکه منکر مشکلات پرسپولیس نیست، تاکید کرد: ولی یکی از مشکلات جدی ما ناداوری‌هایی است که برایمان می‌شود.

وی همچنین با انتقاد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ که قبل از بازی رفت با النصر عربستان به ضرر سرخپوشان بود، اظهار کرد: دوستان ما در سازمان لیگ، مقصر شکست ما در بازی رفت مقابل النصر عربستان بودند. سازمان لیگ به فکر برنامه‌های خود بود و برای همین ما چهار بازی خارج از خانه انجام دادیم. همین باعث خستگی بیش از حد بازیکنان و شکست پرسپولیس شد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس افزود: متاسفانه به پرسپولیس رحم نمی‌کنند و هواداران الان باید نگران باشند که این تیم به لیگ دسته اول سقوط نکند. شما تصور کنید لیگ برتر بدون پرسپولیس چه لطفی دارد؟ تیمی که به همراه استقلال میلیون‌ها هوادار در سراسر ایران دارد، شایسته چنین رفتاری نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که الان شرایط باشگاه چگونه است و آیا با وجود سیاسی، همچنان به کارش در پرسپولیس ادامه خواهد داد یا خیر، گفت: اجازه بدهید الان به این مسائل دامن نزنیم. هرگونه صحبت درباره این مسائل آثارش را روی تیم می‌گذارد و من اصلا علاقه ندارم تیم به حاشیه برود.

وی درباره جدال لفظی‌اش با حمیدرضا سیاسی در برنامه دوشنبه شب نود، خاطرنشان کرد: وقتی دیدم ایشان میهمان تلفنی هستند و مطالبی می‌گوید که مستلزم شفاف سازی است، روی خط برنامه آمدم و حرف زدم!

نژادفلاح در پایان درباره صحبت‌های امیررضا خادم که گفته است «هیات مدیره پرسپولیس از عملکرد نژادفلاح گله‌مند بوده است»، تاکید کرد: اگر الان به این صحبت‌ پاسخ بدهم، خوب نیست. من حرف‌های زیادی دارم و سر فرصت پاسخ محکمی به حرف‌های ایشان و هیات مدیره می‌دهم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار