بازدید 1870

طعنه فابرگاس به آرسنالی‌ها قبل از داربی لندن

کد خبر: ۴۹۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 21 April 2015
سسک فابرگاس پیش از داربی لندن به صورت طعنه‌آمیزی به قهرمان نشدن آرسنال در لیگ برتر اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، چلسی با برتری یک بر صفر برابر منچستریونایتد در لیگ برتر 76 امتیازی شد تا با 10 امتیاز بیشتر از آرسنال در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد و برای قطعی کردن قهرمانی خود به 2 برد از 6 بازی آینده نیاز دارد.

سسک فابرگاس که رکورد بیشترین پاس گل را در تمام لیگ‌های اروپایی این فصل دارد، مدت‌ها در آرسنال بازی کرد ولی نتوانست به هیچ جامی برسد ولی در فصل اول حضورش در چلسی توانست جام اتحادیه را کسب کند و در آستانه قهرمانی در لیگ برتر قرار گیرد.

سسک فابرگاس پیش از دیدار حساس برابر آرسنال گفت: از این که به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک می‌شویم خیلی خوشحالم. هواداران چلسی 5 سال بود که منتظر قهرمانی تیمشان در لیگ بودند ولی من بیش از 20 سال است که منتظر قهرمانی در لیگ برتر هستم و کم‌کم دارم به آرزوی خودم می‌رسم. حضور در چلسی به من کمک کرد تا به یکی از اهداف فوتبالی ام که قهرمانی در لیگ برتر بود برسم. می خواهیم هر چه زودتر به قهرمانی برسیم. هر چه زودتر، بهتر. باید برابر آرسنال به برتری برسیم و در آن صورت تنها یک برد تا قهرمانی فاصله داریم. پیروزی برابر منچستریونایتد علاوه بر این که 3 امتیاز برای ما داشت، اعتماد به نفس زیادی هم به تیم داد.

فابرگاس ادامه داد: می دانیم که 10 امتیاز با آرسنال فاصله داریم و این اختلاف امتیازی خیلی کم در لیگ برتر بین مدعیان قهرمانی وجود داشته است. اصلا نمی خواهیم که به آنها امید بدهیم و خودمان تحت فشار قرار بگیریم. به همین خاطر اصلا نباید به باخت برابر آرسنال فکر کنیم؛ چرا که ممکن است برای تیم دردسر ایجاد کند. بازی در ورزشگاه امارات خیلی سخت است. من با بارسلونا در این ورزشگاه بازی کردم و می دانم که آرسنال در خانه تیم قدرتمندی است.

او ادامه داد: در دوره‌ای از زندگی‌ام هستم که دارم از همه چیز لذت می‌برم. تقریبا هر دقیقه را برای چلسی به میدان می‌روم و این چیزی است که باعث شادی من است. در چلسی بهترین روزهای فوتبالی ام را سپری می کنم.

چلسی برابر منچستریونایتد با شیوه‌ای دفاعی پای به مسابقه گذاشت و در حالی که فوتبال زیبایی ارائه نکرد توانست 3 امیتاز مسابقه را کسب کند.

فابرگاس در پایان درباره شیوه مورینیو برای این بازی گفت: مورینیو برنامه کاملی برای بازی برابر منچستریونایتد داشت و در این دیدار نشان داد چرا یکی از مربیان بزرگ دنیاست. او سبک بازی ما را بهتر کرده است و برابر منچستر دیدیم که بازیکنان اصلی آنها از جریان بازی خارج شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر