بازدید 4618

تازه عروس و داماد سارق بودند

کد خبر: ۴۹۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ 21 April 2015
تازه عروس و دامادي كه در نوروز براي ديد و بازديد به منزل دوست خود رفته بودند، سارق از آب درآمدند.

به گزارش آرمان، ساعت 19 و 30 دقيقه دوازدهم فروردين ماه در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران بزرگ مبني بر يك مورد سرقت منزل در آدرس شهر ري، خيابان ديلمان سريعا ماموران يگان كلانتري 131شهر ري جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

با حضور ماموران شخصي به هوبت فرامرز به واحد گشت كلانتري مراجعه و ضمن معرفي خود به عنوان فرد تماس‌گيرنده با پليس 110 بيان داشت: حوالي ظهر امروز شخصي به هوبت احسان كه از دوستان بنده است به همراه نامزد خود جهت ديد و بازديد عيد نوروز به منزل بنده آمدند. پس از گذشت دقايقي هنگامي كه من درحال پذيرايي بودم آنها نيز يك شكلات با بسته‌بندي بسيار شيك به من تعارف كردند كه من با خوردن آن بلافاصله بيهوش شدم. زمانيكه بنده به هوش آمدم متوجه شدم آنان تلفن همراه و مبالغي وجه نقد از من سرقت كرده و متواري شده‌اند. به دنبال اظهارات مالباخته ماموران ضمن بررسي موضوع و اطمينان از صحت گفته‌هاي شاكي مراتب را به مقام قضايي منعكس و دستور بازداشت متهمان را دريافت كردند.

در ادامه ماموران به همراه شاكي و با راهنمايي او به آدرس منزل متهم اعزام و ضمن رعايت موازين شرعي و قانوي وارد منزل متهم شدند و پس از دستگيري احسان و پيدا شدن اموال شاكي در بازرسي از متهم نيز 47 گرم هروئين كشف كردند. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر